Hallo,
Ik ben van plan om een nieuwe smartphone aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar de e71, de iphone of de bb bold. Het toestel wil ik simlock vrij gaan kopen. Ben in het bezit van een telfort sim-only abonnement met onbeperkt surf & mail. Hiervoor heb ik een nokia e61i gehad maar deze is kapot gegaan.
Waar gebruik ik hem voor:
Bellen
Internet (nu.nl hyves, etc.)
E-mailen (exchange en gmail)
Agenda (google calender & outlook agenda)
Google maps
BUDGET ± 400 euro
Alleen kan ik de keuze niet maken welk toestel ik moet kopen. Hieronder heb ik van elk toestel de voor en nadelen benoemd.
E71:
Voordelen
-Klein
-Accuduur
-Betrouwbaar
Nadelen
-slechte mail client (vooral imap client, geen volledige berichten downloaden, verbinding blijft altijd open staan etc bij automatisch ophalen imap. Eventueel java app van gmail moeten gebruiken nadeel: geen notificatie)
-browsen (scherm kleinste van de drie)
-Toetsenbord misschien te klein om goed mee te kunnen typen
Prijs ± €380,-
Iphone
Voordelen
-Mooi
-Snel
-Touchscreen
-Browsen
Nadelen
-accu
-Toetsenbord op touchscreen
-Te duur
Prijs ± 650 euro simlock vrij (zal ik 2e hans moet aanschaffen)
Blackberry Bold
Voordelen
-Mail client
-Snelheid
-Uiterlijk
-Toetsenbord
Nadelen
-Accu
-Geen duidelijkheid of de blackberry werkt zonder bis abonnement. En of het werkt met telfort???????
prijs ± €450
Als ik alles voor mij zelf wegstreep kom ik automatisch uit bij de nokia e71. Moet ik voor de looks gaan of voor degelijkheid. Graag van jullie argumenten waarom ik het wel of niet moet doen. Andere toestellen zijn ook welkom.
Alvast bedankt
mobile262
Ik ben van plan om een nieuwe smartphone aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar de e71, de iphone of de bb bold. Het toestel wil ik simlock vrij gaan kopen. Ben in het bezit van een telfort sim-only abonnement met onbeperkt surf & mail. Hiervoor heb ik een nokia e61i gehad maar deze is kapot gegaan.
Waar gebruik ik hem voor:
Bellen
Internet (nu.nl hyves, etc.)
E-mailen (exchange en gmail)
Agenda (google calender & outlook agenda)
Google maps
BUDGET ± 400 euro
Alleen kan ik de keuze niet maken welk toestel ik moet kopen. Hieronder heb ik van elk toestel de voor en nadelen benoemd.
E71:
Voordelen
-Klein
-Accuduur
-Betrouwbaar
Nadelen
-slechte mail client (vooral imap client, geen volledige berichten downloaden, verbinding blijft altijd open staan etc bij automatisch ophalen imap. Eventueel java app van gmail moeten gebruiken nadeel: geen notificatie)
-browsen (scherm kleinste van de drie)
-Toetsenbord misschien te klein om goed mee te kunnen typen
Prijs ± €380,-
Iphone
Voordelen
-Mooi
-Snel
-Touchscreen
-Browsen
Nadelen
-accu
-Toetsenbord op touchscreen
-Te duur
Prijs ± 650 euro simlock vrij (zal ik 2e hans moet aanschaffen)
Blackberry Bold
Voordelen
-Mail client
-Snelheid
-Uiterlijk
-Toetsenbord
Nadelen
-Accu
-Geen duidelijkheid of de blackberry werkt zonder bis abonnement. En of het werkt met telfort???????
prijs ± €450
Als ik alles voor mij zelf wegstreep kom ik automatisch uit bij de nokia e71. Moet ik voor de looks gaan of voor degelijkheid. Graag van jullie argumenten waarom ik het wel of niet moet doen. Andere toestellen zijn ook welkom.
Alvast bedankt
mobile262
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 18:13 ]