Sinds een aantal dagen plotseling het volgende probleem: Usenet (programma Alt.Binz) is enorm traag in combinatie met browsen (met Firefox bijvoorbeeld). Alleen Usenetten gaat wel op normale snelheid. Internet is ADSL via een Linksys WAG200G router over WiFi. Qua instellingen is er niets veranderd de afgelopen tijd (nouja, er moet wel iets veranderd zijn natuurlijk
, maar in ieder geval niets waar ik me bewust van ben).
Ik heb de router gereset, dat hielp eventjes maar daarna was het weer hetzelfde verhaal. Bij het 'herstellen' van de verbinding is er sinds de komst van het probleem wel iets raars aan de hand trouwens: de DNS cache kan niet meer worden vernieuwd. Iets te toevallig om er niets mee te maken te hebben lijkt me...
Verder nog de drivers van de wireless netwerkkaart opnieuw geïnstalleerd: geen effect.
Iemand enig idee?
Ik heb de router gereset, dat hielp eventjes maar daarna was het weer hetzelfde verhaal. Bij het 'herstellen' van de verbinding is er sinds de komst van het probleem wel iets raars aan de hand trouwens: de DNS cache kan niet meer worden vernieuwd. Iets te toevallig om er niets mee te maken te hebben lijkt me...
Verder nog de drivers van de wireless netwerkkaart opnieuw geïnstalleerd: geen effect.
Iemand enig idee?
There's so much comedy on television. Does that cause comedy in the streets?