Onduidelijke titel in 'Nokia ontkent geruchten over [...]'

Pagina: 1
Acties:

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

ยป lurkt

Topicstarter
Ik vond de titel van nieuws: Nokia ontkent geruchten over touchscreen in 5800 nogal onduidelijk. Mijn eerste gedachte was: 'maar de 5800 heeft toch al een touchscreen?'. Ik snap nu dat er niet gedoeld wordt op de geruchten over 'een touchscreen voor de 5800' maar over de eerdere geruchten van een mogelijk capacitief touchscreen. Aangezien niet iedereen daarvan op de hoogte is lijkt mij een titel als: Nokia ontkent geruchten over capacitief touchscreen in 5800 of Nokia ontkent geruchten over nieuw touchscreen in 5800 duidelijker.
Just my 0.02 $

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Agreed -> F5 :)

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-01 01:53

i7x

Emoji fan ๐Ÿ‘ฝ๐Ÿฆ‘๐Ÿฆ‹๐Ÿ“

Ik vond de zin

De Finse telefoonfabrikant Nokia zou aan een nieuwe versie van de 5800 XpressMusic-telefoon met een aanraakgevoelig scherm werken, meldde Digitimes deze week. Niets is echter minder waar, zo laat het bedrijf middels zijn blog weten.

ook een beetje raar. Misschien heb ik het fout maar betekend dit niet juist dat het gerucht wel klopt? NIETS is echter MINDER waar. Nogmaals, het kan zijn dat ik het fout heb maar ik vind het raar klinken ;).

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat klopt gewoon. Het is zo onwaar, dat er niets is dat nog onwaarder is. ;)

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
* willemdemoor stuurt i7x richting http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1210/ :)

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-01 01:53

i7x

Emoji fan ๐Ÿ‘ฝ๐Ÿฆ‘๐Ÿฆ‹๐Ÿ“

Ok bedankt, weer wat geleerd:).
Pagina: 1