Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Ik heb op mijn Garmin Nuvi 250w via mn Mac een nieuwe kaart erop gezet. Nu zijn de oude kaarten die ik naar mijn Garmin heb verstuurd via MapSource niet meer zichtbaar in de Instellingen op de Nuvi.
Volgens de disk die gemount wordt staan de kaarten er nog steeds op alleen kan ze niet meer aanvinken.

MapInstall geeft niet zoals MapSource netjes aan welke kaarten al beschikbaar zijn op de Nuvi. Ik kan dus niet oude kaarten weggooien of terughalen naar de Mac.

Iemand dit al meegemaakt en een idee hoe dit optelossen valt?

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:50

Padvinder

doet z'n best

Wanneer je een nieuwe kaart naar een Garmin apparaat stuurt, met Mapsource of met Mapinstall, wordt de oude kaart automatisch overschreven.

Dit gebeurt alleen met het gmapsupp.img bestand op je GPS (dat is de kaart die vanuit Mapsource/Mapinstall naar je device wordt verzonden). De gmapbmap.img (basiskaart) en gmapprom.img (voorgeladen kaart, op een Nuvi is dat dus CityNavigator) blijven intact.

Je zult de kaarten die dus eerst op je Nuvi stonden opnieuw moeten verzenden, maar nu SAMEN met de nieuwe kaarten.