Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Hallo mensen,

Sinds kort heb ik op mijn laptop echt last van iets vaags, zodra ik thuis zit en ik wil wat websites bezoeken dan laadt hij sommige websites niet volledig. Dit zowel met IE7 en Firefox, zelfs al zit ik op kabel of wireless het maakt niets uit. Terwijl de andere pc's in huis wel gewoon de websites normaal laden. Zodra ik op school zit met mijn laptop dan doet hij het gewoon weer normaal.

Heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals ip vernieuwing, cache van IE7 en Firefox opgeruimd. Beveiligingen uit gezet, Router settings na gekeken.

Het is trouwens een Acer Aspire 7520G-503G50Mi met Windows Vista SP1

Ben een beetje ten einde raad, heeft iemand enig idee?

Jerx

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een raar antwoord, maar ik heb ooit een Acer Travelmate 290 gehad die ook zoiets gelijkaardig had. Het probleem trad op elke keer ik wisselde tussen een 10 Mbps netwerk & een 100 Mbps netwerk.

De enigste oplossing toen voor mij was iedere keer de netwerkdriver verwijderen en opnieuw installeren.
Later heb ik het probleem dan kunnen verhelpen met een tool zoals http://www.netsetman.com/index.php?s=nsm door de netwerk configuratie steeds geforceerd in te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Gebruik je een proxy of anonimiteitsservice? Deze kunnen ook wel eens problemen veroorzaken. Ik heb GhostSurf gehad maar die brak consequent de verbinding af, vaak voordat de hele pagina (of het hele plaatje) geladen was.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Nou ik heb iets soort gelijkt ook. En ook gehad bij me ouders.
Bij me ouders was het zelfs zo erg dat bv de site van het internetbankieren alleen in Firefox het goed deed en gmail ook. Maar marktplaats weer alleen goed in IE.

Dat laatste van Marktplaats heb ik sinds kort ook :S cache etc.. opruimen heeft geen nut :S
Bij MP is het dus zo dat ik de adverteerder gegevens en titel advertentie niet meer zie in firefox (zwaar irritant kan ik je zeggen).
Binnen nu en week komt er toch een herinstall bij mezelf dus ff kijken of het daarna nog steeds zo is.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor je een herinstallatie doet, probeer eerst eens een Knoppix of BartPE live CD, en kijk of je dan wel volledige pagina's ziet inladen, dan weet je of het software of hardware is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.