Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Archieven en zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Topicstarter
Lieve devvers

Ik kwam het volgende probleem tegen toen ik vanaf een review op een categorie drukte, en hierna de resultaten af wou splitsen tot een bepaalde rubriek. Zodra ik de rubriek selecteer verliest die de categorie, die moet ik dus weer gaan selecteren wat dubbel werk is.

dus bijvoorbeeld, stapjes:
reviews: Ubuntu 9.04 bij de horens gegrepen - klik op Categorie linux
dan kom je hier en die resultaten wil je afsplitsen tot Reviews. En dan is je categorie foetsie

Ook als ik al een search met categorie geselecteerd heb en dan de rubriek wil changen, is de categorie ook foetsie.

[ Voor 8% gewijzigd door BarthezZ op 25-04-2009 12:31 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat "afsplitsen tot reviews" doe je door de radiobutton van de zoekunit op reviews te zetten en op Go te drukken, of wat?

Klik in plaats daarvan gewoon op Reviews in Linux onder het lijstje met nieuwsitem?

Of doelde je specifiek op het feit dat de dropdownbox met categorieën leeg is op die pagina's? (Dat zie ik nu pas, en lijkt me wel een bug ja)

[ Voor 21% gewijzigd door Orion84 op 25-04-2009 12:36 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Topicstarter
Ok dat eerste (Op reviews klikken als je scrolled) is ook een optie :+ maar ik was lui en had de pagina nog niet verder gescrolled.

Dat die dropdownbox leeg is viel me net ook opeens op en wou het net posten :p

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Fixed

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.