Na de topics doorgelezen te hebben die ik via de zoek functie hierover heb gevonden blijf ik problemen houden met Java in mijn XP installatie met IE8, had er ook al problemen mee in IE7. heb IE8 gedownload in de hoop het probleem op te lossen.
- Een website die Javascript gebruikt kan ik niet bekijken.
- Java.com -> klikken op Java downloaden, gelijk een blanco scherm en browser geeft aan "gereed".
- Handmatig Java gedownload en geinstalleerd nadat ik de oude heb verwijderd.
- Alles werkt perfect in Firefox.
- Als ik beheren kies in het shellmenu van deze computer kan ik bij services niet uitgebreid bekijken, alleen standaard.
- Useraccounts kan ik niet beheren, krijg niets te zien, blanco scherm.
Probleem is ontstaan na het terug zetten van een image met Ghost. IE deed het helemaal niet meer, vandaar dat ik de laatst gemaakte image terug heb gezet, IE deed het weer, alleen alles met Java niet meer. Heb de BricoPack Vista Inspirat erop gehad, die zat in de image. Die heb ik gedeinstalleerd, misschien dat het probleem daarna ontstaan is. De image is vrij oud en heb het één en ander geïnstalleerd na het maken ervan, de image nogmaals terug zetten is mijn laatste redmiddel, of verse install van XP. Iemand enig idee wat ik nog kan doen/nakijken of proberen?
- Een website die Javascript gebruikt kan ik niet bekijken.
- Java.com -> klikken op Java downloaden, gelijk een blanco scherm en browser geeft aan "gereed".
- Handmatig Java gedownload en geinstalleerd nadat ik de oude heb verwijderd.
- Alles werkt perfect in Firefox.
- Als ik beheren kies in het shellmenu van deze computer kan ik bij services niet uitgebreid bekijken, alleen standaard.
- Useraccounts kan ik niet beheren, krijg niets te zien, blanco scherm.
Probleem is ontstaan na het terug zetten van een image met Ghost. IE deed het helemaal niet meer, vandaar dat ik de laatst gemaakte image terug heb gezet, IE deed het weer, alleen alles met Java niet meer. Heb de BricoPack Vista Inspirat erop gehad, die zat in de image. Die heb ik gedeinstalleerd, misschien dat het probleem daarna ontstaan is. De image is vrij oud en heb het één en ander geïnstalleerd na het maken ervan, de image nogmaals terug zetten is mijn laatste redmiddel, of verse install van XP. Iemand enig idee wat ik nog kan doen/nakijken of proberen?
Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!