[knip]
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2011 12:18 ]
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Maar zie ook:Als een product niet goed is, kunt u teruggaan naar de winkel. Hebt u een product een paar keer laten repareren, maar werkt het nog steeds niet goed? Of wil de verkoper het probleem niet oplossen? Dan mag u de koopovereenkomst ontbinden.
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Hou er wel rekening mee, dat je dan een mobieltje zult krijgen ter waarde van je LG Cookie. Dus het kan maar zo zijn dat je een nieuwe LG Cookie krijgt...Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:51:
Goh hartelijk bedankt ik ga is lekker zeuren voor een anderen mobiel
De LG Cookie is nog een relatief nieuw model. Zo ongeveer alle moderne mobieltjes hebben tegenwoordig in het begin allerlei bugs. Over het algemeen kun je met firmware-updates in de loop van de tijd een hoop oplossen, maar het kan zo een jaar duren voor ze uiteindelijk een min of meer bugvrije firmware uitbrengen. Heb je al eens gekeken of er een nieuwere firmware beschikbaar is, en of de problemen die jij tegenkomt op gebruikersfora vaker worden genoemd?Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 08:41:
Ik heb 2 maanden een LG cookie gekocht met een abonomend van 2 jaar, in de winkel werd gezegd dat het een zeer fijne mobiel was en dat er geen fouten in zaten. Nu heb ik al meer dan 6 fouten gevonden bijvoorbeeld 1 op de 5 keer dat ik doorspoel met muziek krijg ik een blauw scherm met berichten lezen hangt hij heel vaak vast en nog een paar dingen. Mijn goede vriend heeft hem ook en ook precies de zelfde problemen.
Dat weet ik maar ik ga mijn contract op zeggen want ik ben een sms o holic en ik heb veel te weinig smsjes in dat abonomend dus ik ga hem zeker niet wisselenGJtje schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:00:
[...]
Hou er wel rekening mee, dat je dan een mobieltje zult krijgen ter waarde van je LG Cookie. Dus het kan maar zo zijn dat je een nieuwe LG Cookie krijgt...
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Mijn telefoon (Nokia E90) is al meer dan 2 jaar uit en zo'n 3 maanden geleden werden er nog wat vervelende/kritieke bugs gefixt voor het ding. Met de huidige telefoons is de software zo groot en complex dat het niet meer zonder een flinke lading fouten uitgebracht (kan) worden. Live with it...Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:40:
Vrij nieuw! hij is al 6 maanden uit en in VS 8 maanden dus um mij lijkt dat ze meer dan genoeg tijd hebben gehat om het te fixen.
Verwijderd
Je kunt je abonnement niet opzeggen om een niet goed functionerende telefoon, ze kunnen je toestel repareren, of, wanneer dit uiteindelijk niet tot resultaat leidt, je een ander, vergelijkbaar, toestel laten uitzoeken, maar van je contract kom je, om deze reden, niet af.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:42:
[...]
Dat weet ik maar ik ga mijn contract op zeggen want ik ben een sms o holic en ik heb veel te weinig smsjes in dat abonomend dus ik ga hem zeker niet wisselen
Ik vrees dat je je wereldbeeld toch wel wat zal moeten bijstellen. Een half jaar op de markt is - zoals je zelf zegt - nog vrij nieuw, en met moderne telefoons heb je echt wel wat meer in huis dan gewoon een beetje circuit dat je toelaat om een berichtje te sturen of een telefoontje te doen. Hoe nieuwer het model, hoe meer bugs er nog in zitten. Er zijn legio modellen die een paar jaar op de markt zijn en nog altijd een hele reeks gekende problemen hebben. Da's waar je mee zal moeten leren omgaan als je zo'n fancy ding wil - anders moet je zo'n basic modelletje kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:40:
Vrij nieuw! hij is al 6 maanden uit en in VS 8 maanden dus um mij lijkt dat ze meer dan genoeg tijd hebben gehat om het te fixen.
[ Voor 8% gewijzigd door Borromini op 25-04-2009 15:29 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je begrijpt blijkbaar niet wat er gezegd wordt. Je mag je LG telefoon wel omruilen voor een andere (eventueel met bijbetaling), maar van je abonnement kom je op deze manier niet af.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:53:
De aap uit de mouw is heelenmaal niet zo maar ik be voorgelogen door de verkoper er zouden WEINIG/GEEN fouten in zitten nou die fouten die ik al had vermeld wat is dat dan ik kan gewoon niet fatsoenlijk met mijn mobiel om gaan omdat hij maar half functioneert en ja dat is wel een voordeel dat ik dan ook van mijn abbonomend af ben maar dat is niet de reden hoor en ja blox 10 euro boven op 20 euro per maand betalen is een beetje te duur naar mijn idee
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarom viel je dan vodafone lastig? En als je idd je contract hebt kunnen stoppen heb je dat heeeeeeel erg goed geregeld op een zaterdag/zondag...Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 00:51:
Ja deze heb ik via de phonehous gekocht ondertussen is het al opgelost
En ja ik hatd het recht voor contractbreuk en dat heb ik nu ook gekregen.
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Orion84 op 27-04-2009 12:17 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq