Dag allemaal... na een jaar of 6 geen gebruik meer te hebben gemaakt van het forum heb ik besloten toch maar weer terug te keren... Woon inmiddels 4 jaar in Thailand en ben dus niet meer werkzaam bij de ICT van de gemeente waar ik werkte... Maar goed, dit boeit niemand...
Een kort vraagje wat ik zo 1,2,3 niet kan vinden in de search...
Ik heb een setup met een Core 2 E6750 en 4Gbyte geheugen. Draai Vista 64 ult. en heb een nieuwe videokaart gekocht. de 295 van asus...
Mijn vraag is of een cpu upgrade zinvol is om de framerate in games nog verder omhoog te drukken? of zal ik dit amper merken?
Zit te denken aan de Q9550s of de Q9650s...
De videokaart heeft me al 350 euro in de gekost, is het het waard om nog eens 300 euro in de CPU te investeren? draai trouwens op een P5Q Premium moederbord van Asus....
Een kort vraagje wat ik zo 1,2,3 niet kan vinden in de search...
Ik heb een setup met een Core 2 E6750 en 4Gbyte geheugen. Draai Vista 64 ult. en heb een nieuwe videokaart gekocht. de 295 van asus...
Mijn vraag is of een cpu upgrade zinvol is om de framerate in games nog verder omhoog te drukken? of zal ik dit amper merken?
Zit te denken aan de Q9550s of de Q9650s...
De videokaart heeft me al 350 euro in de gekost, is het het waard om nog eens 300 euro in de CPU te investeren? draai trouwens op een P5Q Premium moederbord van Asus....