Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mp3 Artist Art downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:18
Beste Tweakers,
Ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen.
Ik ben op zoek naar een programma wat artist art kan downloaden.
Voor het downloaden van album art heb ik Album Art Downloader gebruikt (geniaal programma), maar kan hier helaas geen Artist Art mee downloaden.

Iemand tips?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Met Google Afbeeldingen en Windows Media Player kan je standaard een heleboel vinden (in de laatste wordt de album-art - mits de ID3-tag informatie correct is - automatisch opgehaald)

Mocht je echt Artist Art bedoelen dan moet dat ook wel te vinden zijn met Google afbeeldingen en zou ik graag een voorbeeld willen van het verschil tussen album en artist art 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Olghur
Wiethoofd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:14:
Met Google Afbeeldingen en Windows Media Player kan je standaard een heleboel vinden (in de laatste wordt de album-art - mits de ID3-tag informatie correct is - automatisch opgehaald)

Mocht je echt Artist Art bedoelen dan moet dat ook wel te vinden zijn met Google afbeeldingen en zou ik graag een voorbeeld willen van het verschil tussen album en artist art 8)
Ik bedoel echt Artist Art. Had gehoopt dat ik dit op zo'n zelfde manier kon downloaden als de Album Art met het programma Album Art Downloader.

toch nog even het verschil:

album art:
http://metallica.rockmusi...ster_Of_Puppets-front.jpg

Artist Art:
http://www.wallpaperbase....metallica/metallica_3.jpg

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Artist art is beter te vinden met Google Images of op de wiki van de betreffende artiest ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Olghur
Wiethoofd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:21:
Artist art is beter te vinden met Google Images of op de wiki van de betreffende artiest ;)
Dat is natuurlijk ook een optie, heb alleen rond de 1200 artiesten in mijn muziek collectie.
Wil toch eerst even kijken of dit niet gemakkelijker kan.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

+1
Ik zou hier ook heel blij mee zijn... 3200+ artiesten ge je niet even via Google Images, websites, wikipedia of zelfs Last.fm doen. Niet een voor een met de hand, in ieder geval...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1