Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN InternetBasisPakket 3Mb installeren op Windows 2000?

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

• Nathan
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-11 22:14
Ik wil via de ExperiaBox van KPN (TG787) internet op een computer met Windows 2000 krijgen, maar tijdens de installatie ervan zegt de disk dat het alleen kan vanaf Windows XP kan. (Desktop)

Wat moet ik nu doen? (Ik moet dit trouwens van op afstand doen)

Alvast HEEL ERG bedankt,

~

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
NavadeH0 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:47:
Ik wil via de ExperiaBox van KPN (TG787) internet op een computer met Windows 2000 krijgen, maar tijdens de installatie ervan zegt de disk dat het alleen kan vanaf Windows XP kan. (Desktop)

Wat moet ik nu doen? (Ik moet dit trouwens van op afstand doen)

Alvast HEEL ERG bedankt,

~
De cd niet gebruiken en gewoon je pc in de experiabox prikken. Je netwerkkaarten op automatisch ipadres verkrijgen zetten (DHCP) en dan zou het moeten werken.

• Nathan
Ah, bedankt. Dit dacht ik zelf ook al, maar omdat ik het op afstand moet doet is dit wat lastiger.
Zal even kijken of het gaat lukken :3

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Gedraad werkt het inderdaad gewoon via kabel inpluggen aan beide kanten. Zolang je maar netwerkpoort 3 niet gebruikt, deze is alleen voor ITV. Indien je draadloos wil dien je gebruik te maken van de software bijgeleverd bij je draadloze adapter.

• Nathan
De persoon op afstand weet niet precies hoe hij zijn netwerkkaart op DHCP zet, kan iemand duidelijke, korte instructies hiervoor geven bij Windows 2000? Bedankt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat werkt niet anders als bij XP.

Succes met je support op support op afstand.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Nathan
Diegene heeft het nu aan de praat via Ubuntu.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

NavadeH0 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:58:
De persoon op afstand weet niet precies hoe hij zijn netwerkkaart op DHCP zet, kan iemand duidelijke, korte instructies hiervoor geven bij Windows 2000? Bedankt.
Dat is vervelend, ik kan niet anders zeggen dan: zoek 1 van de honderden thuisnetwerk handleidingen/tutorials op. Ik mis totaal je eigen inzet. GoT is geen helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.