Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

unknown device

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik m'n mp3 aansluit op een van de usb-poorten krijg ik de melding "unknown device"
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/w9e6hx.jpg

Ik heb de software voor de mp3 al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar steeds krijg ik dezelfde melding.
Het besturingssysteem is windows 7 maar op XP (dual booth) krijg ik net dezelfde fout. Het rare is dat de printer, die aangesloten is op een van deze poorten het wel doet en wanneer ik de camera aansluit krijg ik ook foutmeldingen :'( .

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:55

rg-mohwa

Phoe Hé

probeer is een je "usb controllers" weg te gooien in apparaatbeheer en als je dan reboot zal windows de drivers opnieuw installeren. (als je een usb toetsenbord/muis hebt heb je kans dat die het even niet meer doen)

heb je trouwens ook al andere poorten geprobeert ? misschien is gewoon je poort stuk.

Edit..
Bedenk me net. krijg je wel genoeg stroom uit de usb poorten ? (usb/mp3 spelers krijgen namelijk stroom uit de usb zelf en de printer niet.

[ Voor 19% gewijzigd door rg-mohwa op 24-04-2009 21:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2q2lb1z.jpg

En die USB-controllers krijg ik niet verwijderd, tenzij je "installatie ongedaan maken" bedoelt van een USB-hoofddhub.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Unknown device is hier wel erg toepasselijk - "m'n mp3" zegt ons namelijk even weinig als het je computer blijkbaar zegt.

Je meldt software verwijderd en geinstalleerd te hebben, maar geeft niet aan welk software dat dan exact is. Je noemt een printer en een camera, maar zegt ook daar niets over en tenslotte laat je ook in het midden exact waar de USB poorten in kwestie zitten (laptop? PC moederbord? USB hub? - en in alle gevallen welke dan...?)

Sowieso is het ook de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent. Daar hoort dus ook bij het zelf achterhalen van zoektermen. Als je dan een topic opent hoor je te melden waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond (links!), wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt, wat er toen gebeurde en hoe je vervolgens verder gekeken hebt. Ook hier is niets van terug te lezen, waardoor we niet met je mee kunnen denken.

Kortom, hier kunnen we helaas niets mee, dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.