Ubuntu karmic koala 9.10 geen compiz en flashplayer.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quesadilla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 17:57
Hoi allemaal.
ik zit nu met het volgende probleem.
heb jaunty jackalope geinstalleerd en bevalt uitermate goed hij werkt zelfs met mijn laptop waar ik bij de 8.04 versie uren mee heb geprutst maar tevergeefs. nu wil ik flash player installeren wat ik nergens kan vinden. 〈die op de flash site werkt niet) en ik kan geen compiz fusion vinden.

greets me ;)

[ Voor 3% gewijzigd door quesadilla op 24-04-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:00
Compiz fusion zul je denk ik apart moeten installeren:
sudo apt-get install compizconfig-settings-manager

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:59
Misschien ben ik wel gek :') Maar volgens de Karmic Koala Release Schedule komt de eerste Alpha pas op 14 Mei.. Vraag ik me toch af hoe je 9.10 draait :P

Voor flash:
sudo apt-get install flashplugin-nonfree

of je haalt gelijk "restricted extras" binnen die naast Flash ook dingen als codecs en handige fonts installeert:
sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras

[ Voor 41% gewijzigd door danslo op 24-04-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quesadilla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 17:57
whoops titel is fout het moet jaunty jacklope 9.04 zijn bedankt voor de snelle reacties en ik heb het al gefixt wat mij betrefd mag hier een slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:43:
Misschien ben ik wel gek :') Maar volgens de Karmic Koala Release Schedule komt de eerste Alpha pas op 14 Mei.. Vraag ik me toch af hoe je 9.10 draait :P
De eerste alpha komt dan pas uit inderdaad, maar je kunt natuurlijk wel je sources aanpassen naar karmic want de repo's zijn al wel gewoon open. Heb ik op mijn werk ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:46:
[...]

De eerste alpha komt dan pas uit inderdaad, maar je kunt natuurlijk wel je sources aanpassen naar karmic want de repo's zijn al wel gewoon open. Heb ik op mijn werk ook.
Dat weet ik, maar wat je dan hebt is gewoon een jaunty installatie met een iets latere uitvoering van binutils :P
Pagina: 1