Toon posts:

Aan Floris Diemel

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Floris,

Ik vroeg me af wat jou taak nou ongeveer bij Tweakers.net is? Jij werkte nu toch fulltime voor T.net? Wat doe je dan de hele dag, naast uitslapen >:) en GoTten?

Ik kan me niet voorstellen dat je een hele dag aan het werk bent voor T.net? Of heb je er nog een baan naast?

Gewoon benieuwd... :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Kun je dit niet gewoon per mail doen? Usernote-count = 4 >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Ik ben ooit in dienst gekomen als reviewer, dat doe ik op het moment nauwelijks nog. Ik ben de afgelopen bezig geweest met het verkennen van de markt qua bannering, in gesprek gegaan met verschillende partijen om te kijken waar er verschil is met WebAds en waar wij eventueel beter uit zouden komen.

Hiernaast probeer ik de hardware te regelen waarop t.net draait. Niet alleen servers, maar ook voor testsystemen, reviews e.d.

Dit alles zorgt er voor dat ik zo'n 1100minuten per maand mobiel bel, zo'n 600minuten per maand mobiel gebeld wordt. Dat ik zo'n 35-40 e-mails per dag beantwoord en dat ik (ik schat ff) ongeveer 150 ICQ-berichten per dag krijg... Op zich zat te doen lijkt me :P

Het volgende is dat ik samen met de andere admins en mods bezig ben geweest een nieuwe organisatie-structuur achter GoT te bouwen. Dit zullen we binnenkort bekend maken, kan ik nu verder weinig over zeggen.

Oh ja, ik mod ook nog wel het een en ander op het forum en natuurlijk op t.net. Houdt V&A een beetje bij, de PriceWatch en af en toe ook nog de shopSurvey.

Voor de rest heb ik nog wat vrij, maar naast de huidige 10+ uur per dag die ik besteed is dat niet zo heel veel.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 februari 2001 23:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik ben ooit in dienst gekomen als reviewer, dat doe ik op het moment nauwelijks nog. Ik ben de afgelopen bezig geweest met het verkennen van de markt qua bannering, in gesprek gegaan met verschillende partijen om te kijken waar er verschil is met WebAds en waar wij eventueel beter uit zouden komen.

Hiernaast probeer ik de hardware te regelen waarop t.net draait. Niet alleen servers, maar ook voor testsystemen, reviews e.d.

Dit alles zorgt er voor dat ik zo'n 1100minuten per maand mobiel bel, zo'n 600minuten per maand mobiel gebeld wordt. Dat ik zo'n 35-40 e-mails per dag beantwoord en dat ik (ik schat ff) ongeveer 150 ICQ-berichten per dag krijg... Op zich zat te doen lijkt me :P

Het volgende is dat ik samen met de andere admins en mods bezig ben geweest een nieuwe organisatie-structuur achter GoT te bouwen. Dit zullen we binnenkort bekend maken, kan ik nu verder weinig over zeggen.

Oh ja, ik mod ook nog wel het een en ander op het forum en natuurlijk op t.net. Houdt V&A een beetje bij, de PriceWatch en af en toe ook nog de shopSurvey.

Voor de rest heb ik nog wat vrij, maar naast de huidige 10+ uur per dag die ik besteed is dat niet zo heel veel.
OK, ik ben weer tevreden :) enne, betaalt die Femme een beetje goed? ;)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euh laat ik het zo formuleren: De trend in de IT-sector is op de afgelopen maanden geweest dat er geen geld werd besteed. (De internet-bubbel was een beetje aan het knallen zegmaar). Dat had tot gevolg dat er niet zo heel veel omzet gegenereerd werd, wat uiteindelijk resulteerde in een niet zo denderend salaris. (We hopen dat het de komende maanden beter wordt)

Bericht hierboven

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Ach het belangrijkste is, dat jij 1 van de meest kewle banen ter wereld hebt en dat is wat echt belangrijk is! :)
1. Lol in je werk
2. Lol in je beloning voor je werk...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• PcDealer
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 27 februari 2001 23:31 schreef Floris_Diemel het volgende:[...]in gesprek gegaan met verschillende partijen om te kijken waar er verschil is met WebAds en waar wij eventueel beter uit zouden komen.

Dit alles zorgt er voor dat ik zo'n 1100minuten per maand mobiel bel [...]
Minder brakke server/connectie dan WebAds is altijd beter, of ligt dat ergens anders aan?

Kun je niet beter (goedkoper) via het vaste net bellen?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 27 februari 2001 23:48 schreef PcDealer het volgende:

[..]

Minder brakke server/connectie dan WebAds is altijd beter, of ligt dat ergens anders aan?

Kun je niet beter (goedkoper) via het vaste net bellen?
Ik bel bijna alleen met mobiele nummers, met name de groothandels en winkels waar ik contact mee heb zijn het makkelijkst op die manier te bereiken. (Toevoeging: Dan heb je namelijk in 1 keer de juiste persoon, zodat je niet via telefonistes, 30minuten hold etc. weer opgehangen wordt omdat de telefoniste verkeerd doorverbind oid )
Verder ben ik nogal veel niet thuis, dus jah dan moet je wel.

Wat WebAds betreft: Omdat de inkomsten niet zijn zoals was voorgespiegeld en contractueel vastgelegd heb ik contact met ze opgenomen. De volgende stap is er voor te zorgen dat de brakheden qua codes, server-connections e.d. verdwijnen, maar dat is nogal een weg natuurlijk ;)

Bericht hierboven

• Thefirstikke
  • Niet online
Op dinsdag 27 februari 2001 23:42 schreef FoolZero het volgende:
Ach het belangrijkste is, dat jij 1 van de meest kewle banen ter wereld hebt en dat is wat echt belangrijk is! :)
1. Lol in je werk
2. Lol in je beloning voor je werk...
2 moet zijn
lol met de beloning voor je werk...
;)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
hmmz als iedereen nou ff een page-view scrippie schrijft zodat je allemaal page-views genereert en jullie dus meer geld ophalen met banners en jullie dus wat meer geld verdienen, goed idee? :P

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als je 10000 pageviews hebt en maar 1000 banners verkoopt krijgt je toch alleen maar voor die 1000 betaald. Die 9000 worden dus verspild en dat is nu juist het probleem.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik wist helemaal niet dat er mensen fulltime als beroep aan GoT werken :) Maar waar komen de inkomsten dan vandaan? Alleen van die bannertjes ???

Heoeveel mensen heeft t.net dan betaald in dienst?

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Zover ik weet zijn er 2 mensen fulltime in dienst van T.net, te weten Floris & Femme, voor de rest zijn er natuurlijk nog nieuwsposters/reviewers e.d.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Inmiddels maak ik ook zo'n 40-50 uur per week voor T.net :P

Het team bestaat nu uit 3 fulltimers (Femme, Floris en ikzelf), 2 pseudo-fulltimers (Rick, Robin) en een stuk of 20 parttimers (nieuwsposters, reviewers, ander rondhangend spul)

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm als ik mezelf tot parttime-gotverslaafde reken.. krijg ik dan salaris ;)?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 28 februari 2001 14:07 schreef IceStorm het volgende:
En als ik mezelf tot full-time gotverslaafde reken, krijg ik IceStorm dan onder me? :)

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 28 februari 2001 14:11 schreef obsidian het volgende:

[..]

En als ik mezelf tot full-time gotverslaafde reken, krijg ik IceStorm dan onder me? :)
In dat geval gaan we loon krijgen op basis van prestatie kwa aantal posts.. met terugwerkende kracht nog ;)...

• McVirusS
Op woensdag 28 februari 2001 14:07 schreef IceStorm het volgende:
GoT = vrijwillig :).

• McVirusS
Op woensdag 28 februari 2001 14:11 schreef obsidian het volgende:

[..]

Pfft, als je dat perse wilt....heb je GoT niet voor nodig hoor...ga hem gewoon daten en wie weet wat er gebeurt >:) :P >:).

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 28 februari 2001 14:13 schreef McVirusS het volgende:

[..]

GoT = vrijwillig :).
Vrijwillig??? Ik heb er zelf geen controle meer over hoor ;)...

* IceStorm zegt even sorry voor het opfucken van deze draad :)..

Good job hoor Floris, Femme, Daniel en de rest :D

edit:
[quote]
Op woensdag 28 februari 2001 14:14 schreef McVirusS het volgende:
Pfft, als je dat perse wilt....heb je GoT niet voor nodig hoor...ga hem gewoon daten en wie weet wat er gebeurt >:) :P >:).
[/quote]

Damn.. hij woont wel in Den Bosch.. das naast de deur... En met 26 jaar zal ie ook wel sterker zijn.. ;)..
Oh als ik nou HEEL veel mazzel heb is het toch een dame :P>:)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 28 februari 2001 14:14 schreef IceStorm het volgende:
Damn.. hij woont wel in Den Bosch.. das naast de deur... En met 26 jaar zal ie ook wel sterker zijn.. ;)..
Oh als ik nou HEEL veel mazzel heb is het toch een dame :P>:) [/edit]
Wat zal jij een kloteleven hebben met zoveel pech zeg. :)

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 28 februari 2001 18:03 schreef obsidian het volgende:

[..]

Wat zal jij een kloteleven hebben met zoveel pech zeg. :)
Hehe... Als mijn leven zoals het nu is klote is.. Dan maakt em dat niks uit want het voelt goed ;)..
Nou ja.. better luck next time :P

• Artcore
  • Niet online
Damn...als tweakers.net er niet was geweest zou ik echt niet weten wat ik op internet moest doen!!

Jongens bedankt en ga zo door!

Verwijderd

gossie en dat is pas 3 maanden op GoT actief.... verslaving wordt steeds erger :9~

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 28 februari 2001 02:24 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

2 moet zijn
lol met de beloning voor je werk...
;)
Hmmm mijn uitspraak was weldegelijk goed, alleen niet voor Floris van toepassing, maar ik heb lol IN mijn beloning voor mijn werk!
Een Astra Sport! :) *D

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Floor-is

Floor-is

5.2

Even een kleine update: Ik heb van 06/01 tot 05/02 820 minuten aan mobiele minuutjes opgebeld. Dat is gelukkig al heel wat minder dan de maand er voor :)

Bericht hierboven

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Kijk, ik ga je nog inhalen...ik sta nu op ruim 500 mobiele minuutjes :)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:14

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 01 maart 2001 15:48 schreef Floris_Diemel het volgende:
Even een kleine update: Ik heb van 06/01 tot 05/02 820 minuten aan mobiele minuutjes opgebeld. Dat is gelukkig al heel wat minder dan de maand er voor :)
Alleen de vraag is of dat beter of slechter is ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Worden de mobiele belminuten wel vergoed door femme?;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vind je het gek dat het zo lang duurt voordat er nieuwe hardware komt? Die lui bellen het geld allemaal op joh. ;)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Die's gek, bij mij kost 1 belminuut nog altijd een kwartje, dus 820 minuten is 210piek, zo veel is dat nog niet eens... Daniel betaald meer >:)

Bericht hierboven

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ja, relatief ja...mijn rekeningen zitten gemiddeld op 150-175 piek :)

Femmmuuuhhh!!! >:)>:)
Pagina: 1