Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem ABN/AMRO e.identifier2 en Internet Explorer 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik gebruik maak van internet explorer 8 werkt het internetbankieren van ABN/Amro m.b.t. de e.identifier2 niet meer optimaal. Deze e.identifier2 kan je via USB aan je computer koppelen. Tezamen met op die computer geinstalleerde e.identifier2 software kan je dan internetbankieren zonder zelf de door de identifier gegenereerde codes weer zelf te moeten inklikken.

Helaas wordt de e.identifier niet meer herkent waardoor ik weer op de ouderwetse manier de gegenereerde codes moet intikken.

Onder Firefox 3.05 werkt hij wel zonder problemen.

Helpdesk van ABN/Amro weet het ook niet meer:
Volgende zaken op hun advies geprobeerd:
- Check of smartcard service draait ==> dit blijkt het geval
- De-install e.identifier software en opnieuw installeren => biedt geen uitkomst
- Reset van de IE8 instellingen => biedt geen uitkomst

Nog iemand een idee waar het aan kan liggen?

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Werkte het wel voordat je internet explorer 8 kreeg? Dus met IE 7?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Werkt het wel in compatibility mode?

Wordt er ook een add-in geinstalleerd in je browser? Wellicht dat die niet goed werkt, geactiveerd is, of geinstalleerd voor IE?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ik weet niet of je het probleem al hebt verholpen, maar misschien is het ook voor andere mensen handig.
Bij mij moets ik in IE8 naar Extra en dan een vinkje zetten voor Compatibiliteitsweergave. IE8 even sluiten en weer openen en hij doet het.