SBlive!1024 Player+DTT2200 5.1 ?

Pagina: 1
Acties:

• RestlessCitizen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

Topicstarter
Ik moet nu ook maar eens aan de surroundsound en heb daarvoor het DTT2200 setje van Creative op het oog. Dit is echter een 5.1 set. Met m'n "oude" SB live! 1024 Player met support voor 4 speakers + subwoofer houd ik dan dus één speaker over.
Kan het dan wel samenwerken?

En: ik zie nergens een multispeakerset met bass/treble op de afstandsbediening of op één van de speakers. Bestaat dat eigenlijk wel?

Verwijderd

Ja, maar zoals je zegt, je houdt 1 speaker over

• RestlessCitizen
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

Topicstarter
Moraal: ik kan dit beter kopen met het oog op een volgende geluidskaart en zet de resterende speaker neer voor de mooi.
Ik vroeg me dus af of het hele zaakje wel zou werken zonder dat alles aangesloten kan worden.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja wekt perfect, maat van mij heeft het ook, klinkt wel lekker, die ene speakert heeft die gewoon idd op de monitor, je kan het zelfs met een normale stereo kaart gebruiken, ja creative is downwards compaible... zeer lekkere afstandsbediening ook.. echt heerlijk, niet meer kloten in je surround mixer progje..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:02

Radeon

Today is a good day to die

waarvoor neem je dan Niet de DTT 2500 die is dacht ik met een 5.1 decoder dus gebruik je wel al je spuikers!!

It's never easy.....

Verwijderd

ik heb een DTT2200 maar ik heb een DMX XFire 1024 dus ik kan die middelste speaker niet gebruiken...... of toch wel?

• Justin2000
  • Laatst online: 19-08 21:55
Ja hoe werkt de dtt2200 met de dmx fire 1024?

PV opbrengst

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Die reageert precies zoals Iefje zegt. Hij ondersteunt geen 5.1. Marcellus als je trouwens alle kanalen wilt gebruiken koop dan gewoon de live 5.1, zo duur is die nou ook weer niet en er zijn vast geïnteresseerden in je huidige kaart :).

• Justin2000
  • Laatst online: 19-08 21:55
Jah, koop nu ook de sb live 1024 5.1, met de dtt 2200 >:)

PV opbrengst

Pagina: 1