Toon posts:

Frontjes & 6210

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een weekje heb een een nokia 6210.
Kun je daar nou wel of niet frontjes van verwisselen? In de handleiding is er niets over te vinden. Die gegevens staan wel in de handleiding van mijn 3210 en 3310.
Op www.stuntprijzen.net verkopen ze wel degelijk 6210 frontjes.

Mijn vraag is dan hoe kan ik dat frontje er afhalen of wordt 't dan breek en zaag werk:?

<edit/>
typo
<edit/>

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Volgens mij kun je die dingetjes er heel eenvoudig afklikken...

DIT IS MIJN WEBSITE

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Frontje zit vast met 6 Torx schroefjes.
Is heel simpel eraf te halen.

Verwijderd

Zo'n kerel van de PHONEHOUSE zei dat als je de schroefjes eruit haalt en het frontje eraf 'breekt' de garantie zou vervallen. Omdat het eigenlijk helemaal niet kon, kan het helaas niet checken m'n 6210tje ligt bij de PHONEHOUSE. :(

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 28 februari 2001 16:40 schreef Roedi het volgende:
Zo'n kerel van de PHONEHOUSE zei dat als je de schroefjes eruit haalt en het frontje eraf 'breekt' de garantie zou vervallen. Omdat het eigenlijk helemaal niet kon, kan het helaas niet checken m'n 6210tje ligt bij de PHONEHOUSE. :(
Moet je wel erg lomp zijn, wil het frontje eraf breken.
Op zo'n frontje zit toch maar 3 maanden garantie.(Geldt ook voor klepjes, antenne's en toetsenmatjes)

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:40

Canon23

>>MY<< world

een vriend van mij had zelf zijn frontje verwisseld maar daarna kreeg hij zijn trilalarm niet meer aan de praat en toen wilde de verkopers/nokiastore medewerkers het niet meer repareren tenzij er betaald werd

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Pagina: 1