Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hosttech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-04 19:17
http://www.beslist.be/com...0012_%29_Toetsenbord.html

Hoi hoi,

Weet iemand of een bluetooth tobo als deze ook op een laptop werkt (waar uiteraard een bluetooth module aanwezig is) ?

Grt Rick

Verwijderd

Waarom zou het niet werken? Het lijkt me toch waar bluetooth voor bedoelt is.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom zou zoiets niet werken? Als jouw bluetooth adapter gewoon verbinding kan leggen met het toetsenbord is er niks aan de hand.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:02
Ik heb zelf een Logitech diNovo Edge. Dat toetstenbord heeft een eigen stick, maar werkt ook metene BlueTooth verbinding. Ik heb in mijn laptop een een ingebouwde BlueTooth ontvanger zitten met Widcomm drivers. Via de Widcoom wizard kun je zoeken naar je toetsenbord (terwijl je toetsenbord in de modus is gezet om opnieuw te pairen), dan verbinden en om het pairen compleet te maken moet je een serie cijfers die je in beeld ziet intoetsen op het toetsenbord en dan gevolgd met een enter.

Als het toetsenbord waar je naar link daadwerkelijk ook BlueTooth gebruikt zou je theoretisch gezien het dus kunnen gebruiken icm je interne BlueTooth ontvanger op je laptop. In de praktijk kan het even uitvogelen zijn hoe het precies werkt. Ik vond zelf de instructies van zowel Logitech als Widcoom niet helemaal duidelijk namelijk.

• hosttech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-04 19:17
Alvast bedankt voor de reacties ;-) Ga het ding bestellen en proberen;

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit heeft weinig met Portable Media Devices te maken. Ik ga je topic echter ook niet verplaatsen, omdat we hier op GoT eerst eigen inzet verwachten alvorens je een topic opent. Dat ontbreekt hier nogal in je topicstart, dus gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.