Beste mensen,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een touchscreen, met geintegreerde functionaliteit.
Mijn apparaten zoals de WD TV en de NAS hebben een geintegreerde chipset die een besturingssysteem als Linux kan draaien.
Ik zoek eigenlijk een scherm
welke deze functionaliteit óók ingebouwd heeft, in een mooi pakketje.
Alleen, kan nauwelijks opties vinden. Ik wil het scherm gebruiken om op afstand webpagina's te tonen, dus een usb/wireless/gsm aansluiting is dan wel nodig.
Doorgaans zijn de Panel-pc's voorgeinstalleerd met win-xp wel erg uitgebreid, wellicht kan iemand mij hier nog in een goeie richting wijzen?
Thanx!
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een touchscreen, met geintegreerde functionaliteit.
Mijn apparaten zoals de WD TV en de NAS hebben een geintegreerde chipset die een besturingssysteem als Linux kan draaien.
Ik zoek eigenlijk een scherm
welke deze functionaliteit óók ingebouwd heeft, in een mooi pakketje.Alleen, kan nauwelijks opties vinden. Ik wil het scherm gebruiken om op afstand webpagina's te tonen, dus een usb/wireless/gsm aansluiting is dan wel nodig.
Doorgaans zijn de Panel-pc's voorgeinstalleerd met win-xp wel erg uitgebreid, wellicht kan iemand mij hier nog in een goeie richting wijzen?
Thanx!