Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

All-in one printers

Pagina: 1
Acties:

• cantharides999
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-06-2021
Hallo,

Ik weet niet of deze topic hier op de juiste plaats gepost is maar vond geen topic over fax/printer of randapparatuur., daarom stel ik m'n vraag hier;
Graag had ik geweten of het mogelijk was om een all-in one copier/fax/printer te laten faxen via een gsm gezien ik niet over een vaste telefoonlijn beschik ? Bestaan er zulke toestellen waar een sim kaart kan ingebracht worden of vereist zulks een speciale apparaat die kan aangesloten worden op de RJ11 aansluiting.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Nope kan alleen via een telefoon lijntje. Bij bijna elk internet abbo kan je bijna kosteloos een VIOP nummer krijgen ook deze kunnen aangesloten worden aan een fax

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-11 11:37

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Faxen kunnen toch niet via VOIP gedaan worden? Iets met protocolincompatibiliteit ofzo.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• cantharides999
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-06-2021
Heb nochtans reeds gehoord van een PSTN(RJ11) naar GSM converter, doch weet niet direct waar te vinden en wat de kostprijs hiervan is. Een bijkomende analoge telefoonlijn is weer een meerprijs bovenop de maandelijkse internetabbonnementskost. Een prepaid simkaartje kost echter niets zolang er geen gebruik wordt van gemaakt. Gezien ik misschien 1 faxje per maand verstuur lijkt me dit een betere oplossing.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Even een kickje, heb namelijk exact dezelfde vraag...

Edit: Na Google aan het werk te hebben gezet:
http://in103586762.trustp...GPRS_Modems_Low_cost.html

Volgensmij zoekt de TS (en ik) zoiets.
edit2: o wacht, dat is rj45 |:(

[ Voor 71% gewijzigd door Raven op 24-05-2009 19:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde