Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198584

Topicstarter
Ik heb een 6300, waar ik veel belangrijke berichten in opgeslagen items heb staan, en wil alle berichten overzetten naar mijn nieuwe telefoon, een e71.
Dit gaat allemaal perfect met de nokia suite voor de inbox, verzonden items en concepten, maar opgeslagen items werkt niet.
Nokia klantenservice heeft geen idee.

Iemand hier die een oplossing weet?

Wat ik al heb geprobeerd:
- nokia contentcopier
- nokia backup
- terugplaatsen in de inbox (kan niet bij de 6300)
- forum nokia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Je kan ze natuurlijk per sms versturen ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja, dat is waar, maar het zijn er nog al een aantal. dat tikt behoorlijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46304

Als je het niet erg vind om veel te typen (de E71heet toch een volledig toetsenbord) kun je met Activefile een "fake" sms aanmaken: dan kun je tekst van het bericht, datum verzonden, nummer waarvan het afkomstig is en de naam behorend bij dat nummer zelf invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 46304 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:41:
Als je het niet erg vind om veel te typen (de E71heet toch een volledig toetsenbord) kun je met Activefile een "fake" sms aanmaken: dan kun je tekst van het bericht, datum verzonden, nummer waarvan het afkomstig is en de naam behorend bij dat nummer zelf invoeren.
Dank je wel. Maar dat is dus een app die alleen voor je telefoon is toch? Als het nou op de pc was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Op de E71 zit een applicatie 'transfer' of 'overdracht' waarmee je de E71 via BT kan syncen met hééél veel Nokia's. Hiermee syncte ik altijd alles en dat ging meer dan perfect.

Probeer dit even, zou ik zeggen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198584 schreef op zondag 26 april 2009 @ 04:19:
Dank je wel. Maar dat is dus een app die alleen voor je telefoon is toch? Als het nou op de pc was...
Activefile draait op de telefoon ja. Wat je eventueel kunt doen (zo heb ik een hele lijst met gevoelige informatie in Best Safe gevuld) is die smsjes als tekstfile op je PC zetten en die via BT of IR overzetten. Dan krijg je hem in je inbox, als je het van daaruit opslaat komt ie in je notes terecht en van daaruit kun je copy and paste gebruiken. Dan kun je de teksten zelf iig pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

In welk bestandsformaat worden de berichten opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ginz schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:17:
Op de E71 zit een applicatie 'transfer' of 'overdracht' waarmee je de E71 via BT kan syncen met hééél veel Nokia's. Hiermee syncte ik altijd alles en dat ging meer dan perfect.

Probeer dit even, zou ik zeggen.
Ja dat klopt, maar omdat ik een 6300 heb werkt dat alleen voor taken, agenda en contacten. Thanks anyway!
Anoniem: 46304 schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:44:
[...]

Activefile draait op de telefoon ja. Wat je eventueel kunt doen (zo heb ik een hele lijst met gevoelige informatie in Best Safe gevuld) is die smsjes als tekstfile op je PC zetten en die via BT of IR overzetten. Dan krijg je hem in je inbox, als je het van daaruit opslaat komt ie in je notes terecht en van daaruit kun je copy and paste gebruiken. Dan kun je de teksten zelf iig pasten.
Johan, bedankt voor het meedenken, maar dat is echt teveel werk.
Maar kan ik met active file ook bestaande berichten in mijn inbox editen? die optie heb ik na installatie nog niet gevonden nl! Dan zou er ook al wel een hoop geregeld zijn!

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 198584 op 27-04-2009 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198584 schreef op maandag 27 april 2009 @ 00:36:
Maar kan ik met active file ook bestaande berichten in mijn inbox editen? die optie heb ik na installatie nog niet gevonden nl! Dan zou er ook al wel een hoop geregeld zijn!
Niet dat ik weet, het enige dat zou werken is een nieuw, gewijzigd, bericht aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Shit, ik had gehoopt op een geniale oplossing van iemand :P
Maar het ziet er naar uit dat het een heleboel handwerk wordt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Ik sta nu voor precies dezelfde uitdaging: van 6300 naar E71. Sorry voor de schop maar vroeg me toch af of TS een oplossing had gevonden of wellicht iemand anders?

Edit: Net lopen syncen via BT en kabel. Helaas lijkt het nog niet mogelijk om het eenvoudig om te zetten. Probleem is dat PC suite van Nokia niet voor de Mac beschikbaar is. Hmm lastig

[ Voor 36% gewijzigd door Flaterik op 17-10-2009 19:01 ]

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Pagina: 1