Beste Tweakers,
Ik heb al een jaar een Samsung M87 en heb mn computer aangesloten via DVI>HDMI op HDMI2.
Het geluid gaat via de 2 tulp aansluitingen naast HDMI2 en dit heeft ruim een jaar probleemloos gewerkt.
Nu heb ik onlang een nieuwe videokaart (GTX260) aangeschaft en geinstalleerd echter hierna is er probleem ontstaan.
Ik krijg met geen mogelijkheid geluid van de PC naar de TV.
ik heb via een 3.5 jackplug splitter mijn pc boxen en tv aangesloten en mijn boxen werken prima de tv niet.
Ik heb drivers gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd mocht niet baten.
Ik heb de kabels vervangen mocht niet baten.
ik heb in het tv menu gezocht maar kan geen instellingen vinden waar dit aan zou kunnen liggen.
ik ben ten einde raad iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
bvd
JJ
Sorry dit bericht had geen nieuw topic moeten zijn maar had in
[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 13 geplaatst moeten worden
ik weet alleen niet hoe ik dit wijzig
Ik heb al een jaar een Samsung M87 en heb mn computer aangesloten via DVI>HDMI op HDMI2.
Het geluid gaat via de 2 tulp aansluitingen naast HDMI2 en dit heeft ruim een jaar probleemloos gewerkt.
Nu heb ik onlang een nieuwe videokaart (GTX260) aangeschaft en geinstalleerd echter hierna is er probleem ontstaan.
Ik krijg met geen mogelijkheid geluid van de PC naar de TV.
ik heb via een 3.5 jackplug splitter mijn pc boxen en tv aangesloten en mijn boxen werken prima de tv niet.
Ik heb drivers gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd mocht niet baten.
Ik heb de kabels vervangen mocht niet baten.
ik heb in het tv menu gezocht maar kan geen instellingen vinden waar dit aan zou kunnen liggen.
ik ben ten einde raad iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
bvd
JJ
Sorry dit bericht had geen nieuw topic moeten zijn maar had in
[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 13 geplaatst moeten worden
ik weet alleen niet hoe ik dit wijzig
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 09:33 ]