ieeeepppppp :P
Verwijderd
Bij mij werkt het gewoon hoor.
http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_hottestdrv.htm
probeer maar!!
http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_hottestdrv.htm
probeer maar!!
Verwijderd
Als je trouwens een downloadmanager gebruikt zoals getright ofzo....ff uitschakelen.
Dat pikt die FTP-server niet
Dat pikt die FTP-server niet
Die mirrors werken bij mij dus not 
Heb het echt helemaal gehad met die dingen.
Getright staat uit bij de weg. Ook dat helpt niks.
De pagina's van ASUS lopen wel redelijk (eigenlijk veel te traag, maar met wat geduld kom ik er wel) maar de downloads worden gewoon pertinent niks.
Kan iemand ze naar me mailen?
Mijn dank is groot.
Heb het echt helemaal gehad met die dingen.
Getright staat uit bij de weg. Ook dat helpt niks.
De pagina's van ASUS lopen wel redelijk (eigenlijk veel te traag, maar met wat geduld kom ik er wel) maar de downloads worden gewoon pertinent niks.
Kan iemand ze naar me mailen?
Mijn dank is groot.
Verwijderd
Check your mail 
Ik heb alleen de W9X drivers nog, hopelijk heb je deze nodig. Zo niet, jammer, gooi maar weg!
Oeps, weet me nog net te herinneren dat Asus nooit de 6.31 W2K drivers heeft uitgebracht.
Ik heb alleen de W9X drivers nog, hopelijk heb je deze nodig. Zo niet, jammer, gooi maar weg!
Oeps, weet me nog net te herinneren dat Asus nooit de 6.31 W2K drivers heeft uitgebracht.
Check, check, dubbelcheck....hm, niks:(
Stuur anders [url="mailto:io340385@student.io.tudelft.nl; io9340385@student.io.tudelft.nl"]hier[/url] een mailtje naar.
Op die ander zit een datalimiet van 4mb, maar ik zit nog maar op een paar K, dus het hoorde te kunnen:(
Ik heb trouwens idd de win9x versies nodig
Deze heeft geen datalimiet als het goed is.
Stuur anders [url="mailto:io340385@student.io.tudelft.nl; io9340385@student.io.tudelft.nl"]hier[/url] een mailtje naar.
Op die ander zit een datalimiet van 4mb, maar ik zit nog maar op een paar K, dus het hoorde te kunnen:(
Oke, ik heb ze. Weliswaar niet via e-mail, maar ik heb ze.
Toch bedankt voor de moeite
Toch bedankt voor de moeite
Nej, ik vind de ASUS drivers gebruiksvriendelijker. Stabiliteit heb ik ook betere ervaring met de ASUS dan met de detonators.
Ik zou niet weten waarom, maar het is gewoon zo
Ik zou niet weten waarom, maar het is gewoon zo
Verwijderd
Sorry heb het geprobeerd, kreeg E-mail retour met een waslijst aan foutmeldingenOp woensdag 28 februari 2001 08:30 schreef VROEM! het volgende:
Check, check, dubbelcheck....hm, niks:(
Maar je heby ze in elk geval
Pagina: 1