Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pc-muis advies gevraagd.

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik ben op zoek naar een nieuwe muis, de muis die ik nu heb is een maand of 5 oud, en krijgt al ouderdomsverschijnselen, de vorige muis heb ik ongeveer ook zolang gebruikt, dus ben ik gaan zoeken naar een wat betere muis, maar ik weet niet precies wat, ik heb niet specifiek een gamersmuis nodig, maar wel een precieze, omdat ik vaak photoshop (nee, een wacom vind ik nog wat te duur) moet deze muis wel aardig exact zijn, mijn ervaring met draadloos is dat het weleens storingen gaf, of erg zwaar werd door batterijen.
mijn budget is niet enorm, ik vind 50 euro voor een muisje wel genoeg.
Zijn er muizen die ook op glimmende of spierwitte oppervlakken werken? of moet je daar erg veel voor betalen?

Ik heb dit niet gevonden in andere topics, dus ik hoop dat ik dit gewoon hier mag openen?

Verwijderd

Zelf heb ik een muis van logitech, eendie lijkt op deze:
pricewatch: Logitech MX518
Ligt bij mij lekker in de hand en is nauwkeurig.

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
(jarig!)
weet niet wat je met je muizen doet dat ze na 5 maanden al af zijn. Logitech heeft mij al jarenlang goed bevallen, in allerlei uitvoeringen. Voor een muis tot 50 euro kun je 90% van de beschikbare muizen kopen.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:49

lasharor

7 december 2004

Ik gebruik de Logitech G5:

Gewichtjes zijn zeer handig, nu heb ik een lekker zwaare muis.
Zeer precies
Ook goed voor grotere handen.

Enige nadeel is eigenlijk dat het maar 1 extra knop heeft...

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat heb je zelf al voor muizen gevonden? Misschien kan je wat voorbeelden geven van muizen die je interessant lijken.

Zelf heb ik de MX1000: klik
Gebruik 'm al 6 jaar ofzo en nog nooit problemen mee gehad. Heeft een laser, dus is ook geschikt voor wat gladdere oppervlakken. Alleen werkt het niet op glas. De enige muis die op glas werkt is volgens mij de goede oude "bal-muis".

• Muramasa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:37
Ik heb eveneens de Logitech MX518, al ruim 5 jaar zelfs, en hij is nog steeds uitstekend in gebruik. DPI instellingen zijn aan te passen, bedraad (dus niet de hele tijd batterijen wisselen), en werkt uitstekend op een wit oppervlak (ik gebruik hem op een wit bureau).

En wat betreft de prijs, hier de Pricewatch link: Logitech MX518

Echt een aanrader.

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik gebruik al een hele tijd een Logitech G5 (v1) en die bevalt nog steeds erg goed. Als er iets mee zou zijn, zou ik een G5 v2 kopen :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke muis je moet nemen is voor een heel groot deel erg persoonlijk. Wat de een fijn in de hand vindt liggen vind de ander wellicht weer verschrikkelijk.

Ga eens af op reviews van gebruikers, bijvoorbeeld hier: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/531. Maar als je echt goed wil kiezen is het handig even een mediamarkt oid binnen te stappen en te kijken wat jij fijn vindt.

Omdat we op GoT verwachten dat je zelf je hardware uit kan kiezen en dit topic uit begint te lopen op een opsomtopic gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.