Hp Business Notebook Voedingsaansluiting defect

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik heb een HP NC6320 en deze heeft al een tijdje een voedings probleem. Het is gewoon rommelen aan de stekker en dan doet hij het weer. Het probleem zit hem in het moederbord. Nu dacht ik dat het door het gebruik van de notebook kwam. Echter de notebook is pas 1.5 jaar oud en helaas niet voorzien van Care Paq daarom wenst HP je veel succes na 1 jaar. (Geen Garantie)

Omdat ik gelijkwaardige problemen tegen kwam:
V&A aangeboden: DEFECT HP NC6120, 1,7centrino, 512mb, 60gb, dvd,cd-rw, wlan

Vroeg ik me af of we mischien met meer mensen wel HP uit het zand kunnen trekken.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Forget it, dat is compleet zinloos. Je hebt 1 jaar fabrieksgarantie, en wanneer die verlopen is kun je HP nergens meer aansprakelijk voor stellen.
Als je je wil gaan beroepen op de wet, zie www.consuwijzer.nl ook al is het slechts een richtlijn, zul je contact moeten opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt. Je hebt immers de koopovereenkomst gesloten met de winkel en niet met HP.

Het beste wat je hier uit kunt halen is dat de winkelier je tegemoet komt bij de kosten van een reparatie, of bij aanschaf van een nieuwe....

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ben het niet helemaal eens met Phase.

In Nederland zijn er zeer strenge wetten omtrent hardware.

Zie volgende links:

http://www.hardware.info/...perikelen_ken_je_rechten/

en

http://www.hardware.info/...e_en_conflictafwikkeling/

Aangezien een product met een bepaalde waarde een verwachte levensduur heeft, zal je toch met een goed verhaal meer eruit moeten kunnen halen. Na zelf ook slachtoffer te zijn geweest van een foutieve laptop (bekijk het zwarte ziekte forum van de Asus A6 serie maar) heb ik wat info opgezocht en kan je stellen dat laptops toch wel een levensduur van minimaal 2 tot 3 jaar moeten hebben. Dit is natuurlijk wel alleen maar zo wanneer er normaal met de laptop word omgegaan en aantoonbaar is dat het niet door vallen/opzettelijk kapot gaan is.

Ik zou terug naar de winkel gaan en voet bij stuk houden met een goed verhaal, de wet staat aan jou kant dus dat is al een voordeel.

I don't hate you, I nothing you

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Het is een business notebook. Dus geen winkel waar ik langskan. Maar ik zal eens kijken of ik de leverancier kan achterhalen en vragen wat die ervan vind....

Zijn er trouwens mensen die hem succesvol weer gemaakt hebben. Kost toch weer minder moeite en is mischien net zoveel de moeite waard ?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
raymonvdm schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 01:36:
Het is een business notebook. Dus geen winkel waar ik langskan. Maar ik zal eens kijken of ik de leverancier kan achterhalen en vragen wat die ervan vind...
Er zijn ook winkels die die dingen verkopen.... Maar ik neem aan dat jij hem op een andere manier hebt gekregen?