Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gedeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

• Nathan
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-11 22:14
Omdat ik niet meer via mijn account of het administrator account dingen kon aanpassen had ik alle rechten ge-reset. (Dus zodat ik en admin accounts rechten hadden)

Maar nu zijn dus allerlei mappen gedeeld, maar dat wil ik niet. (gedeeld is natuurlijk iets anders dan die rechten)
Ik heb Windows Vista Home Premium, SP1 als OS.

Als ik via Eigenschappen het probeer uit te zetten lukt het niet en dat duurt natuurlijk te lang.

Dus het liefst zou ik het delen van alle mappen uit willen kunnen zetten en daarna het weer zelf gaan kiezen.

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Ik weet niet of er zo'n optie is om alle gedeelde lokaties in 1 keer uit te zetten, zou wel handig zijn :P

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Start via het start menu "Computerbeheer" (kan gewoon invullen in het zoekbalkje) en ga naar Gedeelde Mappen -> Shares. Daar zie je dan alle shares die je dan weg kan halen met Delen beëindigen. De shares die bestaan uit 1 letter gevolgd door een $ zijn van Windows zelf en kunnen niet weggehaald worden, evenals de share met de naam ipc$ en admin$.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Nathan
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-11 22:14
Ik zie nergens Delen beëindigen...

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ga er even vanuit dat je de Engelse versie hebt van Vista.

Start - Run
Tik daar in: compmgmt.msc

Ga da naar Shared Folders en daar zie je alle shares staan.Door rechts te klikken op een share, heb je de optie stop sharing

Andere tweakers waren iets sneller dan ik ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 23-04-2009 20:10 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

NavadeH0 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:06:
Ik zie nergens Delen beëindigen...
Ten eerste:

Wil je toch nog even F_J_K in "Gedeeld" doorlezen?

Ook bij deze posts (om maar niet te zwijgen over de ondoorgrondelijke titel die je er aan gegeven hebt) laat je compleet in het midden om wat voor shares het gaat.

Probeer zelf eerst wat uit te zoeken voor je een topic opent? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.