Condensators ingedeukt , wat nu??

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2 van de condensators recht boven van mijn ABIT KT 7 zijn ingedeukt en bij 1 tje zo diep dat je binnen kan kijken ,
wat doen die dingen , wat kan er gebeuren , en wat moet ik doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 16:29
Licht er aan wat de condensatoren doen, Als ze voor voeding stabiliseren kan je computer spontaan resetten, Als hij voor je Audio onboard werkt kan hij slecht geluid geven.

Wat je er aan kunt doen? nieuwe Condensatoren inzetten (elco's opassen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die dingen zijn nog best stevig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nieuw? terug die zooi, onschuldig gezicht trekken (ook al ben je zelf niet schuldig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Laat me raden... Je hebt geprobeerd er een Super Orb op te zetten en net zo lang heen en weer geragd totdat het paste? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op naar de winkel dan maar
1 van den condensatoren staat 0.5 cm van het bord omhoog en de rest staat er vlak op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 februari 2001 22:02 schreef Amateur het volgende:
op naar de winkel dan maar
1 van den condensatoren staat 0.5 cm van het bord omhoog en de rest staat er vlak op
Inderdaad teruggaan naar de winkel, zeggen dat je vanwege je werk of studie je PC absoluut niet kan missen, en heel boos worden als ze je niet onmiddelijk een nieuw bord meegeven :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 21:59 schreef Exirion het volgende:
Laat me raden... Je hebt geprobeerd er een Super Orb op te zetten en net zo lang heen en weer geragd totdat het paste? ;)
Uiteraard :) Maar dan moet je wel aardig doorbeuken met je orbie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 februari 2001 23:05 schreef caveman85 het volgende:

[..]

Uiteraard :) Maar dan moet je wel aardig doorbeuken met je orbie >:)
Nee hoor, is niet nodig. Als je het geduldig en voorzichtig doet dan lukt het wel goed. Maar het gaat bij veel mensen wel fout >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
Op dinsdag 27 februari 2001 21:58 schreef Decs het volgende:
Net nieuw? terug die zooi, onschuldig gezicht trekken (ook al ben je zelf niet schuldig) :)
|:( :r
ech zielig, je molt iets en laat je een ander ervoor opdraaien!..
tjonge als jij zo stoer bent om iets te mollen , koop gewoon een nieuwe en leer van je (andermans) fouten!!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:38

Gamer

mobile

Op dinsdag 27 februari 2001 23:33 schreef psygho het volgende:

[..]

|:( :r
ech zielig, je molt iets en laat je een ander ervoor opdraaien!..
tjonge als jij zo stoer bent om iets te mollen , koop gewoon een nieuwe en leer van je (andermans) fouten!!
volledig met eens !!

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:34
Er is vast wel een handige Harrie in de buurt die er een nieuwe condensator op wil solderen, misschien kan je het zelf ook wel.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 00:07 schreef FatalError het volgende:
Er is vast wel een handige Harrie in de buurt die er een nieuwe condensator op wil solderen, misschien kan je het zelf ook wel.
Je weet zeker nog wel wat er met de dingen gebeurt die Handige Harrie fixt ..... BOEM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maareh Amateur, hoe komt het mobo zo beschadigd?
onhandigdheid |:( of kreeg je dat ding zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Gewoon solderen, je hebt hem zelf gemold dan moet je hem ook zelf repareren.