Toon posts:

Wireless Lag probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd als ik aan het gamen ben heb ik af en toe last van een 1lag seconden.
Dan sta ik voor 1kleine seconden vast, en daarna gaat het spel weer verder.
Dit is heel erg vervelend vooral bij Battlefield Heroes
Je zult denken wat is 1seconden, maar het is heel erg vervelend

Ik heb gekeken hoe ik het probleem kon oplossen maar het is niet gelukt
Ik heb verder geen problemen met het internet, heb 20mbit .. en msn enzo doet het allemaal uitstekend
behalve dan bij Battlefield Heroes.... dan heb ik soms 1seconden lag

Ik heb dus wel wireless internet, iemand weet hoe ik dit vervelende probleem kan oplossen?

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Ben bang dat dit inherrent is aan wireless. Een protocol als msn dat niet "constant" verbinding heeft heeft minder problemen met dipjes in de wireless ontvangst. Als je gaat zitten gamen dan merk je iedere dip in het netwerkverkeer. Game bedraad dan heb je er geen last van ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ah oke:P ja klopt maar bedraging gaat niet lukken in huis, wil mijn vader niet meer hebben:P

Is er geen manier om het op een of andere manier op te lossen?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Je kan de router instellen op 5GHz, in plaats van 2,4GHz, zodat hij (misschien) minder hinder ondervind van bv andere netwerken in de buurt. Anders kan je ook een versterker kopen en aansluiten op je router, of een sterke antenne kopen.
Probeer dit eens: http://gathering.tweakers...n]=AND&where=GoT#hitstart ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Malantur op 23-04-2009 22:31 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26

CoolGamer

What is it? Dragons?

Een verbetering zou kunnen zijn om een betere draadloze router te kopen, maar je dan precies moet kopen kan ik je zo snel niet zeggen. Iets waar je ook naar kan kijken of je de signaalsterkte iets kan verbeteren op een of andere manier, maar anders zul je er gewoon mee moeten leven. Het is een bekend probleem bij draadloze access points.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Xorsist
Malantur schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:30:
Je kan de router instellen op 5GHz, in plaats van 2,4GHz, zodat hij (misschien) minder hinder ondervind van bv andere netwerken in de buurt. Anders kan je ook een versterker kopen en aansluiten op je router, of een sterke antenne kopen.
Waar lees jij dat hij een router heeft die 5 Ghz ondersteund? Ik lees helemaal niets over een merk of type router?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Tja het zijn gewoon dingen waardat ik aan denk, zodat hij zelf kan uitzoeken of het wel mogelijk is. Als hij niet specifieker is in zijn uitleg, dan kan ik dat ook niet...
Je hebt in ieder geval wel gelijk.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Merk je dit alleen bij Battlefield Heroes, of ook bij andere spellen? BF:H is nog steeds een beta, dus daar kan het ook aan liggen. Ik heb zelf een bekabeld netwerk en daar heb ik bij BF ook af en toe last van lag af en toe.

Kijk dus ook eens of een ander spel er ook last van heeft voordat je dure apparatuur gaat kopen :)

Verwijderd

Probeer eens de PC aan een kabel te verbinden met de router. Dan zie je meteen of het aan wireless ligt, of aan het spel.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de vele snelle reacties

@ Trekdude [ Ik had dit probleem ook bij andere online spellen nadat ik van kabel switched naar wireless

Dus voor haik01 : Ik heb dit probleem inderdaad door de wireless, dus het ligt ook inderdaad aan de wireless

• Xorsist
Dan word het toch echt papa lief aankijken en (desnoods ZELF) die kabel trekken ;)
Pagina: 1