Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Random foto´s in reclame PPT

Pagina: 1
Acties:

• Callisto1966
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-08-2014
Als reclame boodschap draait 'n PPT op groot beeldscherm met zo'n twintigtal foto's in verwerkt.
Nu is mijn vraag, om het steeds afwisselend te houden voor de kijker, is het mogelijk om 'n batch van zo'n 200 foto's (of zelfs meer) random op de twintigtal plekken voor de foto's te laten verschijnen?
Zou ook mogen eerste keer foto's 1t/m20, tweede keer foto's 21t/m40, enz..

Alle info welkom
Mvg Eugene Klinkenberg

• Fluxcyrus
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09-2020
Powerpoint van Microsoft office heeft zo ver ik weet geen mogelijkheden tot random foto's in een slide. Je zou beter aan andere programma's kunnen denken om hier mee te werken. Flash wilt hier ook wel lekker mee werken denk ik.

Powerpoint is een redelijk basis en statisch programma.

Verwijderd

Dit doet me denken aan de screensaver met slideshow...

• Fluxcyrus
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09-2020
Er zijn een hoop workarounds, een workaround zo kunnen zijn om in javascript zoiets te gaan schrijven en dan je browser fullscreen die script te laten zien!

Je hebt ook heel wat screensaver software waarmee je random foto's kan laten weergeven!

Verwijderd

Het nadeel aan zo'n screensaver is dat die onmiddelijk onderbroken wordt van het minste dat er iemand op een knopje duwt / aan de muis komt ...
Voor de rest is dit natuurlijk wel een heel goed idee ...