De laatste tijd heb ik mij al meerdere keren afgevraagd als er geen manier bestaat om te investeren in spin-offs van universiteiten. Naar wat ik gelezen heb zijn die ondernemingen een bijna bodemloze put die gevuld moet raken met risicokapitaal. Dus mijn eerste gedachte was dat het wel niet zo moeilijk zou zijn om een manier te vinden om in die ondernemingen te investeren, rechtstreeks of via een fonds. Maar ik heb nog niets gevonden, misschien omdat ik slecht zoek, misschien omdat die mogelijkheid niet bestaat. Weten jullie misschien als en hoe je kan investeren in zo'n ondernemingen?
Ik vind spin-offs van universiteiten zeer interessant om te investeren, al was het maar omdat je mag aannemen dat, als slimme mensen die onderzoek naar bepaalde onderwerpen doen geld en moeite investeren in iets, je wel mag aannemen dat dit geen bankroet in wording is.
Ik vind spin-offs van universiteiten zeer interessant om te investeren, al was het maar omdat je mag aannemen dat, als slimme mensen die onderzoek naar bepaalde onderwerpen doen geld en moeite investeren in iets, je wel mag aannemen dat dit geen bankroet in wording is.