Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Ik zoek al heel lang naar het videoformaat wat de HTC Touch Diamond af kan spelen. Inmiddels weet ik dat het 3GPP kan afspelen, maar met DVDVideoSoft Free Studio - het enige programma wat ik tegen ben gekomen dat er op mijn Diamond werkende filmpjes mee maakt - stoort het geluid heel erg. Nou gebruik ik voor de meeste dingen SUPER© Converter, wat heel goed werkt. Die kan ook omzetten naar 3GPP formaat, maar dat werkt dan weer niet op de Diamond... :/

Kan iemand me alsjeblieft helpen door de exacte video en audio codecs en bitrate te geven van de Diamond of een andere mediaplayer of een betere converter, waarvan je weet dat hij met de Diamond werkt, aanraden?

Alvast bedankt.

OPGELOST!

[ Voor 4% gewijzigd door GekooktEi op 23-04-2009 15:30 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hey, ik kijk zelf nooit filmpjes op mijn telefoon, maar mijn studiegenoot wist mij te vertellen dat je met het gebruik van coreplayer gewoon in staat bent xvids af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
Prima converter speciaal voor HTC Diamond/HD:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Arie- schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:07:
Hey, ik kijk zelf nooit filmpjes op mijn telefoon, maar mijn studiegenoot wist mij te vertellen dat je met het gebruik van coreplayer gewoon in staat bent xvids af te spelen.
Heel erg bedankt, het werkt perfect :). Blijft toch alleen vreemd dat hier geen gratis perfect werkende tool voor is.
Ik had daar eerst naar gekeken, alleen de link deed het niet meer :\

Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik weet niet of dat vreemd is, de makers van Coreplayer zijn blijkbaar in staat behoorlijk geoptimaliseerd video af te spelen, blijkt ook wel uit de Corecodec (kost namelijk ook geld) voor het windows platform: je hebt een _veel_ minder sterke CPU nodig om HD materiaal af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Arie- schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:34:
Ik weet niet of dat vreemd is, de makers van Coreplayer zijn blijkbaar in staat behoorlijk geoptimaliseerd video af te spelen, blijkt ook wel uit de Corecodec (kost namelijk ook geld) voor het windows platform: je hebt een _veel_ minder sterke CPU nodig om HD materiaal af te spelen.
Jep, nou ja het is natuurlijk al mooi dát het er is.

Het enige jammere is dat het alsnog omgezet moet worden naar een mindere bitrate, anders krijg je zodra het beeld beweegt het effect wat je op je PC ook hebt bij scrollen op internet wanneer je geen videokaart-drivers geïnstalleerd hebt, dat het beeld van het ene beeld zo op het andere springt. Dat komt dan in dit geval omdat de processor/videokaart dat niet aankan, maar het is verder ook geen probleem, als je het niet downgrade dan neemt het sowieso zoveel ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:03
Ik gebruik altijd pocketDivxencoder, en dan setting vga. Werkt perfect, behalve dan dat het film bestand een beetje groot is.
Pagina: 1