Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
1
| objXmlHttp.send "Id=1&S=2" |
Is ook een manier dan dien je deze header te gebruiken:kwakkie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:02:
Volgens mij verwacht de pagina je data in name/value pairs:
code:
1 objXmlHttp.send "Id=1&S=2"
1
| objXmlHttp.setRequestHeader "Content-Type", "application/x-www-form-urlencoded" |
Maar je kan ook XML-data posten, dat is ook wat er bij een SOAP call gebeurt.
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Hier een linkje naar wat voorbeelden van XML posten en ontvangen in classic ASP.
Was btw de 4e hit in ixquick, dus (iets vergelijkbaars) zal in google ook gemakkelijk te vinden zijn. Iets meer onderzoek door jezelf lijkt me wel wenselijk.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
1
2
| Set myXMLDoc= Server.CreateObject("MSXML.DOMDocument"); myXMLDoc.Load(Request) |
doen.
[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 23-04-2009 15:18 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit werkt inderdaad, bedankt!RobIII schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:16:
Volgens mij kun je gewoon een XML document instantiëren en dan
VBScript:
1 2 Set myXMLDoc= Server.CreateObject("MSXML.DOMDocument"); myXMLDoc.Load(Request)
doen.
Ik had al een keer Variabele = Request geprobeerd maar kreeg daar een foutmelding op dus had niet gedacht dat dit kon werken.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij