Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BuddyFuse, Hyves in MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers!

De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuw programma: BuddyFuse. Dit is een uitbreiding van Windows Live Messenger waarmee je contact kunt houden met je Hyves vrienden. Het zorgt er onder andere voor dat je vanuit MSN kunt chatten met Hyves vrienden die online zijn op Hyves.

Vandaag heb ik de eerste beta versie online gezet. Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie er van vinden, en hoe het voor jullie werkt.

De bedoeling is om na de eerste beta trouwens ook Google Talk en Facebook in MSN te verwerken.

Hieronder een korte impressie van hoe het allemaal werkt:

Hyves vrienden in msn lijst:
Afbeeldingslocatie: http://www.buddyfuse.com/Content/Screenshots/associate_nl.png

Chatten met online Hyvers:
Afbeeldingslocatie: http://www.buddyfuse.com/Content/Screenshots/chat_nl.png

Notificaties van onder andere krabbels:
Afbeeldingslocatie: http://www.buddyfuse.com/Content/Screenshots/krabbel_nl.png

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook al gebruik ik zelf de Hyves-chat niet, is het een leuk bedachte plugin :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Leuk man, hoewel ik er persoonlijk niet op zit te wachten.

Misschien kun je hier een melding maken?: [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:04
Handige tool voor mensen die WLM en Hyves gebruiken, ik wist niet eens dat WLM third-party-plugins ondersteunde... :)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Denk dat ie nu wel wat verkeer krijgt:
http://www.nu.nl/internet...oppelt-hyves-aan-msn.html

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 20:49
Ziet er handig uit ik ga het is proberen.

Edit: Al 1 ding wat ik zie na installeren.. Is het mogelijk om de contact personen van hyves in een aparte groep te zetten?
Edit2: zo te zien kan je de mensen een andere groep slepen. Nu nog kijken of ze daar ook in blijven. :P

[ Voor 83% gewijzigd door Stollie op 23-04-2009 19:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reacties, ben inderdaad erg blij met het nu.nl artikel, krijgen al veel (overwegend positieve :D) feedback binnen.

Stollie, aan Hyves groepen gaan we werken zodra de eerste probleempjes die we horen helemaal zijn opgelost! Ik betwijfel het of Hyves contacten op dit moment in een groep blijven.

NTAuthority, er is ook niet echt een plugin SDK voor messenger, het heeft dan ook flink wat uitzoekwerk gekost om het programma te bouwen zoals het nu is (al zeg ik het zelf).

We hebben trouwens een filmpje online gezet met de basisfunctionaliteit: http://www.buddyfuse.com/nl/Features

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Knap dat je het voor elkaar hebt gekregen, het zal niet al te simpel geweest zijn :). Het is ook denk ik wel erg handig voor de mensen die niet van WLM af willen stappen.

Zelf zou ik alleen liever zien dat alle chatprotocollen eens een keer open zouden worden, zodat je met welke client dan ook op welk netwerk dan ook fatsoenlijk kan chatten/webcammen/file transferen e.d.

Desalniettemin, goed werk! Het is een hele leuke oplossing, want mijn hoop op openheid zal waarschijnlijk altijd een onhaalbaar utopie blijven.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meteen wat vrienden blij gemaakt, helemaal WLM/Hyves freaks dat het zijn, volgens hun werkt het erg goed.

Beetje jammer van de reacties weer op nu.nl, enkel windows etc, linux heeft het al.. WLM/Hyves zijn gewoon beide enorm populair, en jij hebt mooie brug gemaakt tussen deze 2 :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels hebben we een nieuwe versie online geplaatst, met onder andere support voor 64-bit besturingssystemen. Daarnaast worden Hyvers nu inderdaad in een aparte Hyvers groep geplaatst (zoals o.a. Stollie al vroeg). Ook zijn in eerdere releases een aantal bugs opgelost. Zie ook het oorspronkelijke nieuwbericht.

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-11 18:01
In ieder geval een project met mooie beloften en vooruitzichten. _/-\o_

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Leuk programma, zeker als meer mensen met hyves het gaan gebruiken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1