Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GTA IV] scherm elke 20 seconden op zwart

Pagina: 1
Acties:

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 06:52
Halleluja.

De afgelopen 1,5 jaar alleen maar gezeik gehad. Alleen maar.

Mijn systeem nu:
C2D E6750 op 3.2 GHz met 2GB Kingston geheugen op 800MHz.
Asus HD4870 met HR03 GT koeling.
Raid 0 array van 2 seagate schijven van 80GB elk.
Windows XP Pro.

Ik wordt sch@#$tziek echt SCH@#$%TZIEK ervan. Eerst blauwe schermen met mijn raid fcked up, videokaart vervangen. Geheugen vervangen (ipv 4GB ECC naar 2GB). Toen nog steeds labiel als de tering (alles met Vista).
Nu XP, drivers van Asus zelf. Vastlopers.
Up to date drivers van Ati, en nu springt elke 20 seconden het scherm op zwart voor 5 seconden.

HOE kan het zo zijn dat het gewoon NOOIT normaal werkt?
CPU is overgeclockt, ook geprobeerd zonder, 91% cpubelasting.
Bij het gebruik van ATI overdrive flipt de boel al helemaal door het scherm aan en uit te laten springen, met als foutmelding dat de drivers zijn hersteld, en muis en toetsenbord geen reactie geven.

vrede in rust

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11 22:36
Aannemend dat je Windows Live gebruikt en de laatste update geinstalleerd hebt; Microsoft heeft enige dagen geleden een hele grote fout gemaakt via een update waardoor de performance in ~3/4 verschillende spellen enorm verslechterd is, waar GTA er één van is. Ze hebben deze fout ondertussen erkent en zijn bezig met een patch welke waarschijnlijk binnen een paar dagen uitkomt (meer info).

Over algemene problemen naast deze update kan ik weinig zeggen, probeer verschillende versies van GTA 4 (1.01, 1.02, 1.03) en eventueel met xLiveLess om te kijken of Windows Live het probleem is. Let wel dat de laatstgenoemde de multiplayer uitzet.

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Welke moederbord heb je? Bios al geupdate?

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 06:52
Plakjekaas schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:51:
Welke moederbord heb je? Bios al geupdate?
Sorry, vergeten te melden:
P5W DH Deluxe. Bios is gisteren geüpdate (versie 2801).
Dat gedoe met Live...het zou zomaar kunnen. Ik hoop het.

vrede in rust