Toon posts:

is dat mogelijk?????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb geprobeerd om de koeler eraf te halen bij de cpu.nis het volgende:
de koeler ging er niet af maar toen ik daarna weer wou opstarten starte hij wel maar wou niet doorstarten.
ik heb de bedrijf nou gebeld en had nog garantie op maar kan daardoor de cpu kapot gaan omdat ik misschien te bruut ben geweest.
nu ga ik de proc en mobo terug opsturen en heb gevraagd tegen bijbetaling of het mogelijk zou ijn om een andere mobo en ze gingen kijken wat ze kunnen doen.
maar wat denken jullie mobo of cpu die kapot is?????????
spec.gigabyte 7IXE4, duron 700, vodoo3 2000,
256 mb pc133 oem.
pc heeft hiervoor altijd goed gewerkt.

bedankt voor jullie moeite

Verwijderd

tot hoever start je Pc nog op?? mijn dooie Tb ging nooit meer verder als de memory check en bleef daar hangen met de melding dat het geheugen brak was...

ik ben bang voor je dat je proc is kaduk is.

Verwijderd

Topicstarter
ik kreeg helemaal geen beeld meer.als ik op reset druk dan geeft die eigenlijk alleen maar stroom en voor de rest doet die niks.
hoop ook dat de mobo kapot is kan ik tegen bijbetaling misschien abitkt7a krijgen.
hebben jullie daar ervaring mee als er iets kapot is onder de garantie dat jullie tegen bijbetaling iets anders konden krijgen????

Verwijderd

het lijkt me stug dat je mobo kapot is... meestal is het toch de proc die er mee kapt nadat er veel druk op heeft gestaan.
als je ze dit verhaal verteld heb geef ik je ook weinig kans op een nieuwe proc cq mobo...

anders moet je een heel onschuldig gezicht opzetten en zeggen dat ie er plots mee kapte :)

Verwijderd

Waarom kopen mensen eerst een mobo van een vaag merk en willen ze later een goede.

Je mobo is het hart van de PC alles zit erop aangesloten, koop een Asus of Abit, die hebben zich al jarenlang bewezen, ik zal niet zeggen dat de rest slecht is, maar Asus en Abit zijn wel beter. Dat gelul altijd met gigabyte en dat soort vage voorkomens.

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

ja idd, ik probeer een maat van mij ook te leren dat hij goede merken moet kopen maar hij wil nou een of ander jetway moederbord halen met een duron ofzo

hij is zo koppig dat ik kan het hem echt niet afleren :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb bij mycom ooit mijn terratec Soundsystem DMX geruild (met 200,- bijbetaling) voor een SB Live Platinum... Ik kon met die terratec nog steeds niet digitaal (optisch) opnemen en ze beloofden het op te lossen met de volgende drivers (die maar niet kwamen)...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
haal de voedingsstekker ff van het moederbord en zet dan ff 1x de voeding aan... daarna uit, stekker weer terug op het moederbord en nog eens proberen... worked for me...

PS: Krijg je trouwens geen piepjes te horen?
Pagina: 1