Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rienk333
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09-2021
Heb zojuist mijn pc in elkaar gezet, toen ik hem opstartte kwam ik bij het volgende: Press any key to startup express recovery2. Uiteraard toetsenbord via usb aangesloten, maar helaas geen reactie. Als ik een muis aansluit dan gaan de lampjes van de muis wel branden, dus het lijkt me dat het niet aan de usb ligt. Heb ook al een wat ouder toetsenbord geprobeerd maar ook daarbij geen reactie.
Ik heb al wat gezocht maar kon niet meer vinden dan: Probeer het met een PS/2 controller . Helaas heb ik deze niet tot mijn beschikking.
Ik ben dus op zoek naar een manier om toch op de een of andere manier voorbij die melding te komen.

Systeem bestaat overigens uit het volgende:
- Gigabyte MA-790X-UD4
- OCZ Fatal1ty 550W
- Kingston Valueram 2/4
- AMD Phenom X4 Black Edition
- Seagate Barracuda 7200.12 500GB
- ATI Sapphire HD Radeon 4870 512MB

[ Voor 18% gewijzigd door Rienk333 op 22-04-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Veelal moet je USB keyboard support in je BIOS aanzetten. Als je geen PS/2 keyboard hebt, kun je het wellicht proberen met een USB-PS/2 verloopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rienk333
Edmin schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:44:
Veelal moet je USB keyboard support in je BIOS aanzetten. Als je geen PS/2 keyboard hebt, kun je het wellicht proberen met een USB-PS/2 verloopje.
Bedankt voor je snelle reactie, is dit het verloopje wat je bedoelt?

Afbeeldingslocatie: http://www.kleinspul.nl/products_pictures/usb_2xps2_roline.jpg

Zo ja, die twee ronde uitgangen heb ik ook gewoon in mn computer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nee, ik bedoel deze dingen:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2eknn8x.jpg

Die van jou zijn om een PS/2 muis en tobo op een USB poort te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rienk333
Oke, zal dat eens proberen.

[ Voor 74% gewijzigd door Rienk333 op 22-04-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, waarschijnlijk gaat dat zelfs nog beter werken.

Maar wat heeft je xbox controller hier nou precies mee te maken? Laat dat soort dingen juist van je systeem af als iets niet helemaal lekker op wil starten. Kun je wel in de bios komen? Zoja, zet dan even legacysupport aan.

Start het systeem verder wel door? Zo niet, neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ook eens goed door om je verder op weg te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rienk333
TERW_DAN schreef op donderdag 23 april 2009 @ 00:00:
Ja, waarschijnlijk gaat dat zelfs nog beter werken.

Maar wat heeft je xbox controller hier nou precies mee te maken? Laat dat soort dingen juist van je systeem af als iets niet helemaal lekker op wil starten. Kun je wel in de bios komen? Zoja, zet dan even legacysupport aan.

Start het systeem verder wel door? Zo niet, neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ook eens goed door om je verder op weg te helpen.
Heb het inmiddels gewijzigd, maar dacht steeds dat het over een Playstation 2 controller ging |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Pagina: 1