dusse lang leven INTEL
en AMD
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Waaarom denk je dan dat je het beter zult doen met de Intel's?Op dinsdag 27 februari 2001 21:40 schreef raywarez.com het volgende:
ik dus niet
en ik was er zo blij mee
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Probeer het nog 1 keertje, maar dan met geduld en beleidOp dinsdag 27 februari 2001 21:40 schreef raywarez.com het volgende:
ik dus niet
en ik was er zo blij mee
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Is ie wel al unlocked? Dan kan het zijn dat je potloodstreepjes niet helemaal goed zitten waardoor je CPU steeds 'verandert'.Op dinsdag 27 februari 2001 21:52 schreef Wisp het volgende:
Tsja.. ik heb net een nieuwe 1ghz gehaald, maar m'n mobo is er minder blij mee dan ik.. deze melding krijg ik dus regelmatig te zien..check screenie http://www.thewisp.f2s.com/amd.JPG
iemand suggesties waar dit aan ligt?![]()
keb hem nog niet overgeclocked
Verwijderd
Verwijderd
hij blijft inderdaad die fout geven ja.. mobo is trouwens net nieuw, abit kt7a van een week oud dus lijkt me sterk dat het daaraan ligtOp dinsdag 27 februari 2001 21:56 schreef mala het volgende:
vreemd dat hij die fout geeft !
unlock effe en kijk of je het probleem nog hebt anders mobo of cpu effe wissellen denk eerder dat mobo het is
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
Heb zelf alleen AMD en Cyrix gehad. Alleen eventjes een Intel DX2-66, die had ik gekregen, zit nu een Am5x86-133 @ 120 zonder cooling in die bakOp dinsdag 27 februari 2001 22:09 schreef MICHIEL123 het volgende:
heb me hele leven al amd en bevalt me prima (nog nooit een intelbak zelf gehad:P)
Verwijderd
nee heb er geen potloodstreepjes opgezet.. de mobo en proc zijn allebei nieuw.. en ik heb maar 1 reepje geheugen.. volgens mij is er iets fout met de bios maar ik snap ook niet watOp dinsdag 27 februari 2001 22:15 schreef mala het volgende:
he wisp het kan maybe cpu battery zijn of proc ....... heb je echt alle potlood streepjes eraf gehaald ???
of als je meerdere reepjes geheugen hebt probeer om en om effe kijken of geheugen het is want zulke errors is klotuh....
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
Verwijderd
Op dinsdag 27 februari 2001 22:30 schreef Wisp het volgende:
[..]
nee heb er geen potloodstreepjes opgezet.. de mobo en proc zijn allebei nieuw.. en ik heb maar 1 reepje geheugen.. volgens mij is er iets fout met de bios maar ik snap ook niet wat
Verwijderd
Verwijderd
Turn it off and on again.
Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Verwijderd
gaat niet, als ik iets verander in de bios wil ie niet meer bootenOp dinsdag 27 februari 2001 23:52 schreef Sideburnn het volgende:
Beste wisp heb je in je bios je speed error hold op disabled staan??is wel aan te reden ...suc6.
Verwijderd
Hij vraagt niet om advies. Hij zit zelf onterecht gigantisch te flamen op AMD, en dan moeten wij dat jochie nog serieus op weg gaan helpen? Als hij zo stom is om meteen te zeggen dat AMD zuigt, dan kan ie dit soort reacties verwachten. Kom op zeg!Op woensdag 28 februari 2001 16:17 schreef Kaap het volgende:
2: voor diegen die alleen nog negatieve dingen te zeggen hebben, wat zijn jullie zielig zeg, omdat het die jongen niet lukt kan je alleen nog flamen? jullie zouden beter wat advies kunnen geven, dan zou ie het wellicht nog eens kunnen proberen.
Iedereen kan fouten maken en jullie doen net alsof jullie dat nooit zal/had kunnen overkomen. vriend van mij blies zijn amd op omdat de cooler er niet goed opzat, tja..kan gebeuren en nu na die fout draait het perfect. maar jezus jongens, gedraag je een beetje naar je leeftijd en help zo iemand.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()