Toon posts:

AMD zuigt!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:'( 3 processors en een mobo naar de maan... ik dacht heel blij te zijn met mijn duron niet dus bij de eerste 2 brak de core af en bij de laaste fikte en het mobo en de cpu af... dus ik wil geen amd meer dit heb ik nooit met mijn intel's gehad..

dusse lang leven INTEL
en AMD :r

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Tja da's een groot nadeel van AMD, zwakke Core.

Maareeh, zoveel ongeluk, kan me niet aan het idee ontrekken, dat jij een grote rol hebt gespeeld in het mislukken van installatie.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Och ja, je kunt met hardware overweg, of niet natuurlijk |:(

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

je kan tweaken of je kan het niet :):)>:)>:)>:)

Verwijderd

Topicstarter
ik dus niet

:'( en ik was er zo blij mee

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 27 februari 2001 21:40 schreef raywarez.com het volgende:
ik dus niet

Waaarom denk je dan dat je het beter zult doen met de Intel's?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Wellicht is het verstandiger dat je nog even verder met je Lego gaat spelen totdat je dit soort zeer domme opmerkingen maakt

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 februari 2001 21:40 schreef raywarez.com het volgende:
ik dus niet

Probeer het nog 1 keertje, maar dan met geduld en beleid ;) Als het eenmaal goed in elkaar zit dan draait het als een tiet :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ja sorry hoor, maar overal wordt gewaarschuwd voor die core, dan zou je toch wel denken dat mensen voorzichtiger zijn.....maar niet dus........

Enneee knap dat je dat allemaal gesloopt krijgt.....zonde!

Maar goed, jij zit inderdaad goed met je intel.....iemand die zo met amd-tjes omgaat verdient alleen maar intel (niet dat die slecht zijn...integendeel, maar ik moet ze voorlopig echt niet!!!! *d )

Verwijderd

Dit wordt weer zo'n AMD versus Intel war. Slotje..............

Verwijderd

koop dan een gewone cooler alpha of coolermaster en druk die erop en blijf er verder met je poten van af ... wat heb je gedaan hoe die in de fik is gevlogen ??
oude kranten in je tower gepropt ofzo ???

:PPP ik heb hier nog wel technisch lego liggen kun je effe sleutelen :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmmzzzz technisch lego dat moet wel lukken toch :?:?

Verwijderd

Tsja.. ik heb net een nieuwe 1ghz gehaald, maar m'n mobo is er minder blij mee dan ik.. deze melding krijg ik dus regelmatig te zien..check screenie http://www.thewisp.f2s.com/amd.JPG

iemand suggesties waar dit aan ligt? :?
keb hem nog niet overgeclocked

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb een idee! Met technisch lego kun je een constructie maken voor het monteren van je koeler zodat je je core minder snel kan beschadigen :+ Een soort monteerwerktuig ofzo ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 februari 2001 21:52 schreef Wisp het volgende:
Tsja.. ik heb net een nieuwe 1ghz gehaald, maar m'n mobo is er minder blij mee dan ik.. deze melding krijg ik dus regelmatig te zien..check screenie http://www.thewisp.f2s.com/amd.JPG

iemand suggesties waar dit aan ligt? :?
keb hem nog niet overgeclocked
Is ie wel al unlocked? Dan kan het zijn dat je potloodstreepjes niet helemaal goed zitten waardoor je CPU steeds 'verandert'.

Verwijderd

Technisch lego..??? Hmm... ook brandbaar, 'k zou 't niet doen als ik jou was.

Verwijderd

vreemd dat hij die fout geeft !

unlock effe en kijk of je het probleem nog hebt anders mobo of cpu effe wissellen denk eerder dat mobo het is :(

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 21:56 schreef mala het volgende:
vreemd dat hij die fout geeft !

unlock effe en kijk of je het probleem nog hebt anders mobo of cpu effe wissellen denk eerder dat mobo het is :(
hij blijft inderdaad die fout geven ja.. mobo is trouwens net nieuw, abit kt7a van een week oud dus lijkt me sterk dat het daaraan ligt

wat wel vaag is dat op het moment dat je iets in de bios veranderd hij niet meer wil booten, krijg je gewoon geen beeld en pas na het resetten van de cmos doet ie het weer ;(

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
heb me hele leven al amd en bevalt me prima (nog nooit een intelbak zelf gehad:P)

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

he wisp het kan maybe cpu battery zijn of proc ....... heb je echt alle potlood streepjes eraf gehaald ???

of als je meerdere reepjes geheugen hebt probeer om en om effe kijken of geheugen het is want zulke errors is klotuh....

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50
Op dinsdag 27 februari 2001 22:09 schreef MICHIEL123 het volgende:
heb me hele leven al amd en bevalt me prima (nog nooit een intelbak zelf gehad:P)
Heb zelf alleen AMD en Cyrix gehad. Alleen eventjes een Intel DX2-66, die had ik gekregen, zit nu een Am5x86-133 @ 120 zonder cooling in die bak

Krijg morgen weer een Intel 486DX2-66 bak van iemand, doet het niet meer, maar ik mag em houden... Zal wel weer een dode voeding, een lege CMOS, of een kapotte cooler zijn...

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 22:15 schreef mala het volgende:
he wisp het kan maybe cpu battery zijn of proc ....... heb je echt alle potlood streepjes eraf gehaald ???

of als je meerdere reepjes geheugen hebt probeer om en om effe kijken of geheugen het is want zulke errors is klotuh....
nee heb er geen potloodstreepjes opgezet.. de mobo en proc zijn allebei nieuw.. en ik heb maar 1 reepje geheugen.. volgens mij is er iets fout met de bios maar ik snap ook niet wat

• TheBigBug
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

TheBigBug

Erg groot voor een insect!

Een woord... Onkunde

Als je rustig en met beleid een cpu op een mobo installeerd, dan is er nix aan het handje.

Echter, als je het niet rustig en met beleid doet, kun je CPU's van zowel AMD en Intel vern*&ken.

Ik heb iig nog nooit problemen gehad terwijl ik toch al flink wat poeters in elkaar geprutst heb...

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

Verwijderd

In Softmenu in de bios Speed Error Hold op Disabled zetten.. Ik had het met mn Athlon 800 ook soms, maar dat was de oplossing..
Op dinsdag 27 februari 2001 22:30 schreef Wisp het volgende:

[..]

nee heb er geen potloodstreepjes opgezet.. de mobo en proc zijn allebei nieuw.. en ik heb maar 1 reepje geheugen.. volgens mij is er iets fout met de bios maar ik snap ook niet wat

Verwijderd

mmm ik zal mainboard battery nog eens effe meten met multimeter en ik zal je bios nog eens resetten en als dat het niet is geheugen omwissel met iemand anders en dan testen !!!!

succes !

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Kom op zeg, kun je nog niet eens een cputje zetten?? Of gebruik je een Orb??? Bij mij eerste AMD systeem ging alles goed.
Ik had gewoon ee paar keer zogenaamd de cooler opgezet zonder arctic silver, om te kijken want er fout kon gaan, maar alles ging goed;)

• MegaJurk
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Lullig voor je RayWarez....dat is heel verdrietig als je zo'n zooitje hardware naar de vernieling helpt. "En je was er zo blij mee", ja...woorden schieten mij tekort. Sterkte met het verwerken ervan.

Verwijderd

Wat zijn dit een zielige uitingen zeg, omdat jij geen processors kan installeren is meteen een hele chipfabrikant klote.

Heel zielig>:)

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ha die Raywarez hier ben ik dan eindelijk ik Smokey The Bandit

Laat ik het zo zeggen mijn signiture zegt genoeg

mzzl

>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

Turn it off and on again.

• Sideburnn
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Beste wisp heb je in je bios je speed error hold op disabled staan??is wel aan te reden ...suc6. ;)

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 23:52 schreef Sideburnn het volgende:
Beste wisp heb je in je bios je speed error hold op disabled staan??is wel aan te reden ...suc6. ;)
gaat niet, als ik iets verander in de bios wil ie niet meer booten :(

Verwijderd

alleen de kwaliteit van AMD hun core = :r

verder is AMD relaxed.. ik heb nog wel Intel.. maar dan een SMP configuratie... das het enige wat AMD (nog) niet heeft.. >:)

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
kweenie hoor.... ik heb zelf een intel. maar ik moest een keer een AMD duron in elkaar zetten voor iemand... sjonge wat ging die koeler er zwaar op :-( maar hebben we de core stuk gemaakt? nee hoor.

ik vind btw wel goed dat de topic-starter nog met argumenten komt. daar ontbreekt het in veel van dit soort topics nogal eens aan.... argumenten..

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:59
1: dit gaat wel erug ver, ik vermoed dat je de cpu's niet met beleid hebt behandeld.

2: voor diegen die alleen nog negatieve dingen te zeggen hebben, wat zijn jullie zielig zeg, omdat het die jongen niet lukt kan je alleen nog flamen? jullie zouden beter wat advies kunnen geven, dan zou ie het wellicht nog eens kunnen proberen.
Iedereen kan fouten maken en jullie doen net alsof jullie dat nooit zal/had kunnen overkomen. vriend van mij blies zijn amd op omdat de cooler er niet goed opzat, tja..kan gebeuren en nu na die fout draait het perfect. maar jezus jongens, gedraag je een beetje naar je leeftijd en help zo iemand.

Verwijderd

Denk dat jij zuigt, en dat jij gewoon niet met hardware om kan gaan.

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Moet de naam van dit topic dan niet "Raywarez.com" zuigt zijn?

Come on. Heb 4 maanden geleden ook mijn 1e AMD CPU gehaald en ben daar mee gaan tweaken. En ik ben geen enkel probleem tegen gekomen (ok mijn proc werd een beetje te heet door een overdosis koelprut maar dat was zo verholpen:))
Ik denk dat het grote deel alle mensen dat hier zitten te zeiken dat ze hun TB of Duronnetje omzeep hebben geholpen, eerst eens naar zichzelf moeten kijken en NIET gelijk op AMD beginnen te kankeren.

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:27
tja, heb inmiddels wel 25 van die athlons en durons op moederborden geprikt, en geloof me als je de cooler erop zet zoals de fabrikanten van de coolers aanraden, dan is het moeilijk de core te slopen hoor :-)

Verwijderd

klopt, AMD zuigt :)

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

automonteurs hebben over het algemeen niet het tactische vermogen om met kleine componenten om te gaan! (succes met rukken (voordat iemand anders een slimme opmerking maakt)).

A.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 28 februari 2001 16:17 schreef Kaap het volgende:
2: voor diegen die alleen nog negatieve dingen te zeggen hebben, wat zijn jullie zielig zeg, omdat het die jongen niet lukt kan je alleen nog flamen? jullie zouden beter wat advies kunnen geven, dan zou ie het wellicht nog eens kunnen proberen.
Iedereen kan fouten maken en jullie doen net alsof jullie dat nooit zal/had kunnen overkomen. vriend van mij blies zijn amd op omdat de cooler er niet goed opzat, tja..kan gebeuren en nu na die fout draait het perfect. maar jezus jongens, gedraag je een beetje naar je leeftijd en help zo iemand.
Hij vraagt niet om advies. Hij zit zelf onterecht gigantisch te flamen op AMD, en dan moeten wij dat jochie nog serieus op weg gaan helpen? Als hij zo stom is om meteen te zeggen dat AMD zuigt, dan kan ie dit soort reacties verwachten. Kom op zeg!

Verwijderd

:) Na al dat gezuig mag er nu wel een puntje achter komen..

;)

• Floor-is
  • Laatst online: 23:49

Floor-is

5.2

Het is nu op zich wel genoeg geweest...

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.