Toon posts:

Eigen reply verwijderd, door moderator terug gezet, Mag dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren, de Thread "Modificatie van de MHZS 33,66 en 88 CD spelers" is door mij opgeschoond. Nu plaatst de moderator oude reply's van mij terug. Ik wil dit niet hebben. Verder kijkt de moderator niet naar de links die hij mee terug zet. Jullie snappen misschien al dat het niet goed zit tussen de moderator en mij. Graag mijn edits terug plaatsen en met de moderator praten of hij wel in de gaten heeft dat hij "Modificatie van de MHZS 33,66 en 88 CD spelers" en "Hi-fi uit China vs. de bekende commerciele Hi-fi. deel 10
" om zeep heeft geholpen. De Admin was ook geen grote hulp. Communictie via de mail was voor mij niet bevredigend.

Ronny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De moderator zal vast niet willen dat je de thread verneukt. Ik heb werkelijk geen idee waarom je al je reacties weg-edit. Dat is nogal zielig. Ik zou je gewoon een ban gegeven hebben zodat je de berichten niet meer kón bewerken.

Dit is overigens exact de reden waarom het kunnen bewerken van berichten beperkt zou moeten worden. Het slaat nergens op dat je berichten van 4 weken geleden kunt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:55:
[...]

Dit is overigens exact de reden waarom het kunnen bewerken van berichten beperkt zou moeten worden. Het slaat nergens op dat je berichten van 4 weken geleden kunt wijzigen.
Da's wel een goede, en aangezien het gewoon een beschikbare setting is zal ik eens overleggen of we die niet eens moeten gaan gebruiken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik hoop dat je zoiets per topic oid dan kan regelen, want het lijkt me oa niet handig dat je je topic starts niet meer kan wijzigigen, zoals in de 'Het grote .... topic' topics.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo'n beperking geldt normaal gesproken niet voor mods, dus in die gevallen laat je hun gewoon wat harder rennen >:)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnie schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:06:
Ik hoop dat je zoiets per topic oid dan kan regelen, want het lijkt me oa niet handig dat je je topic starts niet meer kan wijzigigen, zoals in de 'Het grote .... topic' topics.
Daar zijn moderators voor. Mensen met meer rechten omdat ze beter kunnen beoordelen of iets wel of niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:05

TheVMaster

Moderator WOS
Vinnie schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:06:
Inderdaad :+ Wil je wat toevoegen aan je topic...kan dat niet meer. Dat zou lullig zijn idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Even een linkje naar het betreffende forum met de betreffende reacties: http://gathering.tweakers...a[filter_userids]=Koifarm

Verder zou ik alleen de Topic Start-post na een x-aantal dagen nog de mogelijkheid geven om te editten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:11
crisp schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:03:
[...]

Da's wel een goede, en aangezien het gewoon een beschikbare setting is zal ik eens overleggen of we die niet eens moeten gaan gebruiken :)
En hoe denk je dat het dan met startposts van grote topics moet?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

NitroX infinity schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:13:
[...]

Ik neem aan dat je zelf kan zien of een startpost juist groter wordt of juist kleiner.
Stel dat je instelt dat een startpost minimaal 50% van de oorspronkelijke grootte van de startpost mag wezen na een wijziging. Volgens mij heb je dan het grootste probleem al opgelost.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Gewoonlijk geeft het ook geen problemen als iemand zijn reactie wijzigt die ouder zijn dan x weken, want het komt niet vaak voor. Daarnaast heeft een user als het goed is het recht om zijn eigen posts te anonimiseren, want ze worden niet verwijderd als een user zijn account bijvoorbeeld opzegd.

Mijn gevoel zegt dat het moeite is voor iets heel kleins.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren op veel forums kun je na een bepaalde tijd je reply's niet meer editen. Dit werkt goed.

Maar waar het mij hier om gaat hoe lullig het ook is, dat als iemand zijn eigen reply edit met iets dat niet tegen de regels verstoot, door een moderator kan worden verwijderd/ vervangen. Dit is wel heel erg god spelen. En dit mag volgens mij ook niet.

Ronny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

Regels instellen omdat één iemand het nodig vind om een topic te verkloten door al zijn reacties te verwijderen? Reacties waar hij verder voor zover ik weet ook niks meer over te zeggen heeft, op het moment dat hij ze hier plaatst. Gewoon terugzetten dus en verder with:
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:55:
Ik heb werkelijk geen idee waarom je al je reacties weg-edit. Dat is nogal zielig. Ik zou je gewoon een ban gegeven hebben zodat je de berichten niet meer kón bewerken.

[ Voor 5% gewijzigd door ACID-dude op 22-04-2009 23:24 ]

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
NitroX infinity schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:13:
Uitzondering maken voor de eerste post van elk topic? Dan kan de user hooguit de topic start weghalen, maar blijft de rest wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:57

mace

Sapere Aude

Niet om het een of het ander, maar waarom wil je je replies uit dat topic eigenlijk weg hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:27
Megaflix schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:24:
[...]

Uitzondering maken voor de eerste post van elk topic? Dan kan de user hooguit de topic start weghalen, maar blijft de rest wel staan.
Beter zou dan zijn om een post van $x duration(); oud niet voor meer dan 50% laten wijzigen?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Hij pakt het wel heel flauw aan, hij vervangt de plaatjes door oa. dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.ict-net.net/mhzs1.jpg

Overigens, in principe zijn sommige van zijn posts wel nutteloos zonder de plaatjes, die hij blijkbaar zelf had gehost. Hoe zouden jullie daar mee omgaan?

Edit: wat een vreemd topic eigenlijk. Stond het nu echt alleen maar vol met (inmiddels grotendeels weggehaalde) posts van TS?

[ Voor 18% gewijzigd door Hertog op 22-04-2009 23:33 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

mattttt schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:31:
[...]

Beter zou dan zijn om een post van $x duration(); oud niet voor meer dan 50% laten wijzigen?
Waarom?

De enige keren dat ik na lange tijd iets toe heb te voegen aan een post van mezelf quote ik mijn post gewoon met daarna de aanvullingen om het weer onder de aandacht te brengen.

Het enige dat je daartegen in kan brengen is misschien dat het voor de search (of google) die wellicht eerder die eerste post laat zien.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:22
Dit komt nu een beetje op mij over als "Ik niet, dus de rest ook maar niet" (ik doel hier op het weghalen van je replies, en de foto's weghalen/vervangen.

Beetje flauw tegenover de mensen die geinteresseerd waren, in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

mattttt schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:31:
[...]

De uitvoering zou over nagedacht moeten worden om het probleem met topicstarts die langere tijd bijgewerkt moeten kunnen worden op te lossen. Helaas praat je dan over meer dan alleen het activeren van een reeds bestaande feature en dus geen korte-termijn 'maatregel' meer.

Maar de discussie over een dergelijke feature is feitelijk offtopic hier...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:29

Yor

Yor1313#2571

Misschien kinderachtig van de Mod in kwestie, maar dan jezelf zo verlagen met een afbeelding van een dikke middelvinger?

Als dat het niveau is waar jij je mee bezig houdt, sorry, maar ik heb mensen gebanned zien worden om minder, het getuigt van een totaal gebrek aan respect voor de moderatoren.

Het er niet mee eens zijn, ok.
Het aan de kaak stellen van het gebeuren mbt de Mod, ok.

Maar die afbeelding? ------------> GTFO! en van mij mag je een levenslange op dna-gebaseerde ban hebben.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Megaflix schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:24:
[...]

En wat als de startpost nu uit twee posts of drie posts achter elkaar bestaat?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

crisp schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:35:
[...]

De uitvoering zou over nagedacht moeten worden om het probleem met topicstarts die langere tijd bijgewerkt moeten kunnen worden op te lossen. Helaas praat je dan over meer dan alleen het activeren van een reeds bestaande feature en dus geen korte-termijn 'maatregel' meer.

Maar de discussie over een dergelijk feature is feitelijk offtopic hier...
Plus dat iets als '50%' een redelijk arbitraire grens is, als je zo'n grens overweegt moet hij wel ergens op gebaseerd worden lijkt me. Maar inderdaad, misschien tijd voor een nieuw topic.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:22:
Heren op veel forums kun je na een bepaalde tijd je reply's niet meer editen. Dit werkt goed.

Maar waar het mij hier om gaat hoe lullig het ook is, dat als iemand zijn eigen reply edit met iets dat niet tegen de regels verstoot, door een moderator kan worden verwijderd/ vervangen. Dit is wel heel erg god spelen. En dit mag volgens mij ook niet.

Ronny
Ik heb geen idee over welke posts het precies gaat, maar over het algemeen help je een topic compleet om zeep als je je reacties weg gaat editten. Replies slaan nergens meer op, informatie ontbreekt en al snel is een heel topic niet meer leesbaar. Daarmee gaat (nuttige) informatie dus verloren, waarom zou je dat willen?

Ennuhm, voor zover ik weet mag het wel. Dit staat in de Algemene Voorwaarden waarmee je tijdens registratie akkoord bent gegaan:
Door het plaatsen van Content op de Website;

1. verleent het Lid onherroepelijk toestemming aan Tweakers.net om deze Content zonder vergoeding te publiceren, aan te passen en commercieel te exploiteren via de Website of andere online of print media van Tweakers.net;

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Helaas...

Lieve Adjes is voor beleidsdiscussies en *niet* voor onenigheid over individuele modacties. Dus idd, de weg is eerst contact met teacher, zijn admin, en als dat niet helpt is er altijd nog het doktersteam om contact mee op te nemen. :)
Lieve Adjes is nadrukkelijk niet bedoeld voor individuele zaken.
Het is iig geen beleid om useredits weer ongedaan te maken, maar om te beoordelen of dit in dit geval al dan niet terecht was moet je eerst weten waarom het is gedaan, hoe de mailwisseling verder verliep etc. Dat is dan geen voer voor een openbare discussie.

[ Voor 40% gewijzigd door Lustucru op 22-04-2009 23:41 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.