Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil misschien wel een ipod kopen en nou zag ik op tv dat de mediamarkt tot 50 euro korting geeft. Maar wat kosten ze normaal bij de mediamarkt? Ben ik door deze actie dan goedkoper uit dan als ik één op internet bestel? Ik woon vrij ver van de mediamarkt vandaan anders ging ik wel even kijken.

Verwijderd

crap :/

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2009 20:55 ]

Verwijderd

Omdat elke Media Markt de goedkoopste is in zijn regio, kunnen de prijzen verschillen van winkel tot winkel :)
Komt van de site

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2009 20:57 ]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Daarvoor hebben we een pricewatch, en anders ga je maar naar kieskeurig. Dit had je makkelijk zelf uit kunnen vogelen. De oude prijzen zijn de prijzen waar de korting nog niet vanaf is.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is toch echt iets wat je zelf best even uit kan zoeken. PMD is er niet om de prijzen van allerlei shops te bespreken, dus dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.