Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WoW] tekst en character models onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• Darksidius
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-11-2022
Hmm, omdat mijn vorige post waarschijnlijk door velen gemist zal worden vanwege het nieuwe deel zal ik hem hier nogmaals posten:

Hoi,

ik heb sinds gisteren een probleem met WoW, het spel werk gewoon met de uitzondering van 2 zaken: ik zie nergens text en de character models zijn voor mij onzichtbaar (ik kan gewoon inloggen, maar dan zie ik wel de helm, wapens en schouders van chars, maar de rest van de chars niet). Doordat ik geen text zie, noch in de menu´s noch in de tooltips kan ik niet spelen.

Screenshot van t login menu:
http://www.uploadgeek.com/share-1A37_49ED8FE3.html

Ik heb een WoW repair gedaan, opnieuw gepatched en drivers opnieuw geinstalleerd (Raedon9800pro). Zonder resultaat. Op t forum van WoW zelf lijken ze er ook niet echt uit te komen, dus ik hoop dat iemand van jullie een tip heeft.

Alvast bedankt,

Darksidius (lvl 78 Belf prot pala, Terrokkar)

Afgesplitst van Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 188.

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 22-04-2009 18:57 ]

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Heb je een aantal andere games waar je mee kan testen? Of eventueel een 3Dmark die je eens kan runnen? Ik zou namelijk zwaar je videokaart verdenken.

Heb je al eens de al-oude support "panacea" gebruikt en je WTF en addon folders volledig gekilled (wel backupen)?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:25
Darksidius schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:06:
Hmm, omdat mijn vorige post waarschijnlijk door velen gemist zal worden vanwege het nieuwe deel zal ik hem hier nogmaals posten:

Hoi,

ik heb sinds gisteren een probleem met WoW, het spel werk gewoon met de uitzondering van 2 zaken: ik zie nergens text en de character models zijn voor mij onzichtbaar (ik kan gewoon inloggen, maar dan zie ik wel de helm, wapens en schouders van chars, maar de rest van de chars niet). Doordat ik geen text zie, noch in de menu´s noch in de tooltips kan ik niet spelen.

Screenshot van t login menu:
http://www.uploadgeek.com/share-1A37_49ED8FE3.html

Ik heb een WoW repair gedaan, opnieuw gepatched en drivers opnieuw geinstalleerd (Raedon9800pro). Zonder resultaat. Op t forum van WoW zelf lijken ze er ook niet echt uit te komen, dus ik hoop dat iemand van jullie een tip heeft.

Alvast bedankt,

Darksidius (lvl 78 Belf prot pala, Terrokkar)
Het kan wellicht door een addon oid komen die een alternatieve font installeerd, het beste kan je idd de interface/wtf/cache en een eventueel aanwezige fonts directory backuppen en verwijderen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Zoals je merkt is je topic afgesplitst van het Grote Topic. Een dergelijke vraag kan beter in een eigen topic. Trouwens welkom@GoT! :)

Ik heb WoW nooit gespeeld (erger nog: zelfs alleen gezien in South Park. Zeg ik als admin Games :X ) maar gok dat een font niet voldoende is, ik ga mee met DexterBelgium in "[WoW] tekst en character models onzichtbaar"
Ook vwb drivers: niet dezelfde eroverheen installeren, maar probeer eens oudere of nieuwere. En inderdaad even de hardware checken (stresstest oid).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Darksidius
Ja, ik heb mn cache etc. mappen verwijderd, dus daar lag t niet aan. Ik zal eens gaan kijken naar 3dMark oid, aangezien ik bang ben dat t mn video-kaart is. (Zou niet eens zo heel raar zijn gezien zn leeftijd). Bedankt iig.

PS: als ik dxdiag run en daar Direct3D test doe, geeft hij bij het testen van Direct3D 8 en 9 aan dat er onvoldoende video geheugen is, Direct3D 7 werkt wel.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 01:27

Brazza

Byte me!

http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19465

Wat wijzingen in je netwerkkaart settings toepassen zou moeten werken.

• Darksidius
Ik heb t eens met oudere drivers geprobeerd en het werkt!

Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties (vooral F_J_K)!
Pagina: 1