Toon posts:

pc start op en gaat meteen uit en 3 sec erna weer aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen ik heb een probleempje.

heb tijdens het schoonmaken van mijn pc alles er uit gehaald en de kast schoon gemaakt.
nadat ik alles er weer in heb gezet krijg ik bij het indrukken van de aanknop wel dat alles opstart alleen geen beeld.

nou heb ik een paar onderdelen uit kunnen sluiten. namelijk
harddisk
geheugen
drivers dvd spelers
voeding

nou heb ik nog niet met zekerheid kunnen testen of het nou ligt aan het moederboard of aan de videokaart.
denk zelf moederbord. heeft iemand hier ervaring mee!

weet niet of het boven gemoemde probleem nou direct een moederbord probleem is of dat het een videokaart probleem betreft.

systeem heeft het altijd gedaan.

help me.

m.v.g sebastiaan

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:51
heb je onboard video op je moederbord? dan haal gewoon ff je videokaart eruit? :o

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -

Verwijderd

Topicstarter
oke goed idee ga effe teste laat het je weten

Verwijderd

Topicstarter
neej zit net te kijken achterop heb een asus p5b deluxe

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-03 21:18
hij start dus volledig op? de fan slaat aan, je hoort 1 piep bij post, en je hoort zelfs het windows boot riedeltje?

- controleer of je vga/dvia kabel goed is aangesloten
- probeer een andere videokaart (zo mogelijk)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Grafische kaart er iets beter in drukken volgens mij. Dit verhaal komt mij bekend voor namelijk.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Topicstarter
heb een andere videokaart erop gezet en daar deed ie het ook niet op. videokaart die erin zat was een 4870 x2 en die moet ik dan nog even testen op een ander systeem om te kijken of de kaart het nog wel doet want als mb kortsluiting heeft gehad kan het zijn dat de videokaart ook een opdonder heeft gekregen?

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:34
Ik heb het systeem ook even getest en mijn conclusie blijft dat het het moederbord is ;)

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:34
Met schoongemaakt: heb je daar ook water bij gebruikt? Anders zou het wel eens kunnen dat er kortsluiting ontstaan is. Heb je de pc redelijk snel weer aangezet nadat je hebt gepoetst? Het kan namelijk zijn dat de kast nog vochtig is geweest en dat dit kortsluiting heeft veroorzaakt

Verwijderd

zit je 12 volt lijn goed aangesloten?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter goed door te nemen :)
Pagina: 1