Omdat mijn vorige topic geclosed was ivm verkeerde sectie en te weinig informatie even een groter overzicht:
Operating system: Windows xp proffesional
Hardware:
OCZ ModXStream Pro
Grafische adapter - Radeon HD 4850
Corsair XMS2 Xtreme Performance - Geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB )
Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ - Vaste schijf - 1 TB
ASUS M3A78 - Moederbord - ATX - AMD 770 - Socket AM2+ - UDMA133 <---MOEDERBORD (hier zit ook de audiokaart in als het goed is)
Samsung WriteMaster SH-S223F - Schijfstation
Cooler Master Elite 334 - Midtowermodel - ATX - geen voeding ( ATX / PS/2 )
AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X3 720 / 2.8 GHz
De foutmelding is als volgt: "We cant find HD audio device" dit krijg ik als ik de VIA audio driver probeer te installeren van de cd die ik gekregen heb bij het moederbord
Ik heb zelf al vanalles geprobeerd waaronder windows xp te herinstalleren en naar allemaal updates te zoeken maar niks gevonden.
Dit is mijn computer die ik zonder voorgeinstalleerde soft en hardware heb gekocht dus ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen.
Ik heb btw al de .rom file gedownload maar deze kan ik nie openen en ik heb hem nog niet geband op een cd en geinstalleerd maar als jullie denken dat dit de fout kan zijn zal ik het meteen doen
Operating system: Windows xp proffesional
Hardware:
OCZ ModXStream Pro
Grafische adapter - Radeon HD 4850
Corsair XMS2 Xtreme Performance - Geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB )
Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ - Vaste schijf - 1 TB
ASUS M3A78 - Moederbord - ATX - AMD 770 - Socket AM2+ - UDMA133 <---MOEDERBORD (hier zit ook de audiokaart in als het goed is)
Samsung WriteMaster SH-S223F - Schijfstation
Cooler Master Elite 334 - Midtowermodel - ATX - geen voeding ( ATX / PS/2 )
AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X3 720 / 2.8 GHz
De foutmelding is als volgt: "We cant find HD audio device" dit krijg ik als ik de VIA audio driver probeer te installeren van de cd die ik gekregen heb bij het moederbord
Ik heb zelf al vanalles geprobeerd waaronder windows xp te herinstalleren en naar allemaal updates te zoeken maar niks gevonden.
Dit is mijn computer die ik zonder voorgeinstalleerde soft en hardware heb gekocht dus ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen.
Ik heb btw al de .rom file gedownload maar deze kan ik nie openen en ik heb hem nog niet geband op een cd en geinstalleerd maar als jullie denken dat dit de fout kan zijn zal ik het meteen doen
[ Voor 8% gewijzigd door sumpie op 22-04-2009 17:51 ]