Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Office 2007 key te gebruiken in Office voor Mac?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit te overwegen om een MacBook te kopen zodra mijn huidige laptop niet meer werkt. Echter heb ik zeer recentelijk Microsoft Office 2007 Professional aangeschaft en zou het dus erg zonde zijn als ik dan alsnog een nieuwe versie van Office zou moeten kopen, speciaal voor de Mac.

Is het mogelijk om de key die ik heb voor Office 2007 te gebruiken in een versie van Office voor de Mac, zodat ik niet nog meer geld uit hoef te geven voor een degelijk Office pakket?

• Fiber-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:10
Nee.
Dat zijn 2 totaal verschillende pakketten.
Je kunt een XP key ook niet voor Vista gebruiken. :P

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Je bedoelt of de license geldig is, nee dat is die niet.
(Een key heb je niet eens nodig bij de mac versie trouwens)

[ Voor 4% gewijzigd door DDX op 22-04-2009 17:39 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-11 20:13

Boss

+1 Overgewaardeerd

Dat zal denk ik niet lukken, strikt genomen zijn het namelijk gewoon verschillende producten.

Voor de Mac kan je overigens waarschijnlijk ook prima terecht met Pages.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Pages is natuurlijk maar een klein onderdeeltje. Dan kom je op iWorks. Da's imho geen vervanger (als je serieuze documenten moet uitwisselen). Als je ook een Windows-licentie over hebt, kan je imho beter je geld uitgeven om Parallels te gebruiken om Off2k7 te blijven gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Windows licenties heb ik momenteel zat via mijn Hogeschool, maar die verlopen uiteraard op het moment dat ik daar stop met studeren dus dat vormt wel een probleem. Bovendien is het elke keer opstarten van een Virtual Machine (want dat is Parallels toch?) elke keer als ik een Office pakket wil gebruiken, toch ook niet optimaal.

Zit dat iWork gebeuren met Pages e.d. standaard bij Mac OS X, of zou dat ook apart gekocht moeten worden? Als dat laatste het geval is, dan twijfel ik toch opeens zeer aan het aanschaffen van een MacBook. Die zijn al vrij duur, en als ik dan ook nog eens een paar honderd euro moeten betalen voor een Office pakket. =)

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:38:
Zit dat iWork gebeuren met Pages e.d. standaard bij Mac OS X, of zou dat ook apart gekocht moeten worden? Als dat laatste het geval is, dan twijfel ik toch opeens zeer aan het aanschaffen van een MacBook. Die zijn al vrij duur, en als ik dan ook nog eens een paar honderd euro moeten betalen voor een Office pakket. =)
Dat iWork gebeuren moet je apart kopen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sterker nog, Parallels zou je ook moeten kopen. De mensen van Apple (net als elk ander bedrijf trouwens, maar Apple heeft een leuke monopolie in zijn markt) zijn er niet om jouw portemonnee dikker te maken :P Trouwens geen honderden euro's maar elk kost iirc 8 tientjes en je hebt natuurlijk maar een vd twee nodig.

edit:
Kleine typo uit de topictitel gehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 22-04-2009 18:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Maareh Office 2008 for home/student edition kost maar 150 dollar ?

http://store.apple.com/us/product/TQ744LL/A?mco=MTc2NjE5NA

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:38:
Windows licenties heb ik momenteel zat via mijn Hogeschool, maar die verlopen uiteraard op het moment dat ik daar stop met studeren dus dat vormt wel een probleem. Bovendien is het elke keer opstarten van een Virtual Machine (want dat is Parallels toch?) elke keer als ik een Office pakket wil gebruiken, toch ook niet optimaal.
of die licenties verlopen is nog maar de vraag, ik dacht zelfs van niet. de studentenversie van office kan je ook na je studententijd blijven gebruiken. dus misschien best eens even nagaan of dit ook voor windows geldt.
de oplossing van F_J_K lijkt me dan ook wel een goeie. Parallels of Vmware fusion kan je beide trouwens in seamless mode gebruiken, dus dan wordt excel of word gewoon een applicatievenster zoals andere os-x toepassingen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de vele reacties! Als ik dan toch software aan moet schaffen, dan koop ik wel gewoon Office voor Mac bij m'n MacBook als het zover is. :-) Is een stuk gemakkelijker dan met van die andere stukken software gaan zitten prutsen. Voor Office krijg ik trouwens ook weer extra studentenkorting via m'n school, dus dat is mooi meegenomen.
Ik wilde het gewoon even checken, want als ik dezelfde licentie had kunnen gebruiken, had me dat weer geld bespaart (en een Mac is sowieso al best prijzig).

@_heretic_: die Windows licenties verlopen want die zijn via de MSDNAA. Voor Office heb ik echter een levenslange licentie.
Pagina: 1