Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Items onder pricewatch passen niet

Pagina: 1
Acties:
  • 646 views

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Onder het tabje pricewatch gaan de knoppen prijsmonitor en FAQ over het zoekveld heen.
Tracker staat bij mij rechts
Zowel in IE en FF komt het voor.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/314pj83.jpg

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
Ik zag net dat Crisp dacht dat dat aan een sidebar rechts lag, waar tijdens de development niet aan was gedacht... heb je 'm rechts?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb het idd ook, met de sidebar rechts (en Tweakers_ng tpl en Ff3.09 en Vista+patches).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
* Gersomvg heeft ook last van deze bug
Is een beetje slechte bug *shame :P
Nee.. kan gebeuren, maar hoe is dit op te lossen? Knoppen groeperen? En als je gaat groeperen welke? Ik kan er iig geen goede oplossing voor bedenken.

[ Voor 11% gewijzigd door Gersomvg op 22-04-2009 20:55 ]

• DarkShadow16
Ik kan wel iets bedenken.
In plaats van Shopreviews en productreviews maak je 1 knop die reviews heet en die klapt dan uit met productreviews en shopreviews.
De knop met prijsmonitor helemaal weghalen en die prijsnotificatiefuctie onderbrengen bij de producten.
Dus als je een product aanklikt in de pricewatch dat je dan ook een optie hebt om de notificatie in te stellen voor de prijs.
Volgens mij zou je op deze manier wel genoeg ruimte kunne maken

Of de devvers dit iets vinden of dat ze een andere oplossing hebben mogen ze zelf bedenken.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik heb dit probleem alleen op het forum, omdat ik daar de sidebar uitgeschakeld heb staan. Op de FP heb ik de sidebar links en gaat het goed.

Verwijderd

Zelfde hier op Gentoo Linux met Firefox 3.0.9 op het forum met de tracker uitgeschakeld. Dingen groeperen (zoals DarkShadow16) zegt lijkt me inderdaad een mooie oplossing.

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:55
Misschien de ruimte tussen de knoppen wat smaller maken?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

stereohead schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:34:
Misschien de ruimte tussen de knoppen wat smaller maken?
Dan wordt het helemaal een opgepropt geheel...

Intentionally left blank

• DarkShadow16
Mijn optie misschien een idee dan?
Volgens mij moet het zelfs nog passen als je alleen de reviews onderbrengt onder 1 knop en prijsmonitor laat staan.
Het lijkt mij nogal wat werk om dat te verbouwen naar de optie die ik voorstelde.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat het uiteindelijk moet worden mogen de pricewatch mensjes bedenken; ik zal even een devtrackje aanmaken aangezien daar meer gekeken wordt :)

done: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=4998

[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 23-04-2009 22:36 ]

Intentionally left blank

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
Nog steeds niet behandeld :P ?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nope, het PW team heeft hier blijkbaar nog niet naar gekeken. Dit topic kicken zal het echter niet sneller oplossen...

Intentionally left blank

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Wat misschien een idee kan zijn is dat je dan het zoekvenster weghaalt zodra je in de "sidebar-aan-de-rechterkant" view zit en hem dan terugplaatst boven alle trackeritems, want daar zit nu immers een lege ruimte.

Of is dit niet mogelijk?

Tracker en zoekbalk

[ Voor 3% gewijzigd door Stefan|IA2 op 03-05-2009 14:20 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Maar er is ook een optie om de tracker in het algemeen uit te zetten op het forum, en om dan de zoekbalk ernaast te plakken is wel heel erg slordig ;)

Dat menu is gewoon te groot, en er zal denk ik wat afgewogen moeten worden bij de indeling (met submenu's).

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 03-05-2009 17:26 ]

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ik snap niet helemaal waarom er niet voor wordt gekozen om bij een "rechts" menu de header daaroverheen te laten doorlopen. Dat is ook het geval bij een "links" menu. Nu maak je de header bij een "rechts" menu veel smaller waardoor deze problemen ontstaan.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Civil schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:30:
Ik snap niet helemaal waarom er niet voor wordt gekozen om bij een "rechts" menu de header daaroverheen te laten doorlopen. Dat is ook het geval bij een "links" menu. Nu maak je de header bij een "rechts" menu veel smaller waardoor deze problemen ontstaan.
Omdat de huidige weergave met de tracker rechts eenvoudiger te implementeren was en er nooit eerder problemen zijn geweest met de lengte van de submenu's...

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Fixed

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.