Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] zoek app. voor verwijderen lijst bestanden *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een applicatie om een lijst met bestanden in 1x te verwijderen. Dit is om selectief mijn video-archief op te schonen.
Het enige dat ik kan vinden op het internet is oplossingen voor Unix, maar ik kan dit alleen op een XP-systeem doen. Verder heb ik alleen applicaties te vinden die "niet te verwijderen bestanden" kan verwijderen en niet hele lijsten met de bestanden vergelijkt en verwijderd....
Het grootste probleem is dus dat ik duizenden bestanden tegelijk wil verwijderen uit 1 opslagschijf met behulp van csv-bestand waar alle bestandsnamen in staan.
Ook op Tweakers en andere fora niks kunnen vinden; heeft iemand een oplossing/suggestie voor mij?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2009 15:53 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je kunt natuurlijk gewoon in de Windows verkenner zoeken op *.* en dan met ctrl, de pijltjestoetsen en de spatiebalk de juiste files selecteren. (Of met bijv Total Commander, iets minder foutgevoelig).

Herstel, Hoe bestanden te verwijderen m.b.v. een scv-lijst zegt dat het om een csv gaat. Je kunt een simpel batch-scriptje (of WSH/VBScript) maken dat dat voor je doet. Een FOR loopje dat de csv uitleest i.c.m. DEL.

Omdat je een tooltje zoekt verplaats ik je topic even van WOS naar CSA. Voor de duidelijkheid noem ik in de topictitel even dat het gaat om XP. Nog welkom trouwens!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Das precies wat ik nodig had. Zat eerst nog te denken aan een app., maar zo moet het ook lukken.
Bedankt voor de hulp en de verwerkoming!