Dat is zeker een leuke set voor het geld.
Maar vraag me af of je voor die €250,- extra zo veel verschil gaat horen met de goedkopere Z-5500. Natuurlijk zal er wel iets verschil zijn, maar de prijs/kwaliteit zal het niet redden.
Plus dat die receiver niet echt nieuw is qua features. Persoonlijk zou ik het eerder goed doen en meteen voor een receiver gaan met HDMI in en out. Maar dan zit je weer in een andere prijsklasse te kijken.
Als je je PS3 direct aansluit op je Z-5500 heb je geen geluid lopen over je tv. Dit aangezien de PS3 maar één audiobron kan outputten. Het is of HDMI, of digitale toslink of AV-out. De Xbox 360 zou nog wel steeds geluid over de tv laten lopen aangezien deze geluid over HDMI én optisch zendt. Maar je tv dan gewoon op mute zetten is de oplossing dan

Ozhan99 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:33:
Op website van Ligiteck lees ik:
Digitale en analoge ingangen: Voeg tot 6 componenten tegelijk toe.
Draadloze afstandsbediening: Bedien tot zeven bronnen, zelfs pc's en videogames.
Wat ik hier uit haal is dat je waarschijnlijk je tv geluid ook op kan aansluiten. Maar goed, ik kan natuurlijk ook fout zitten..
De Logitech Z-5500 heeft inderdaad de optie om meer dan één apparaat tegelijk aan te sluiten.
Zo zijn er twee digitale ingangen (optisch en coaxiaal) en nog één rijtje met drie analoge ingangen (welke weer gesplitst kunnen worden en dergelijke). Dus zes apparaten zou ik zo niet durven zeggen, maar drie sowieso.
Je tv kan je dan inderdaad aansluiten naast je PS3 op de Logitech.
Ligt er alleen aan welke tv je hebt en hoe je deze aan moet sluiten.
Alle merken gebruiken namelijk verschillende uitgangen om geluid door te sturen.
Sommige tv's hebben coaxiaal uit, andere optisch uit en weer anderen hebben twee maal tulp (audio L/R) uit.
Maar het is sowieso mogelijk.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.