Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Voor Windows kun je dit proberen:
ICS Control v.21 - utility for controlling internet connection sharing
ICS Control v.21 - utility for controlling internet connection sharing
In de standaard internetsharing (Windows\IntShrUI.exe) heb je twee simpele keuzes:
PC-verbinding (In jouw geval USB (ipv. bvb. Bluetooth).
en
Netwerkverbinding (in jouw geval WiFi (ipv. bvb. 3G)).
Dan is het natuurlijk wel zo dat je de juiste software nodig hebt om je PC met je telefoon te laten praten (ActiveSync in het t geval van Windows, op OS X gebruik ik Eltima SyncMate. Welke progje er voor Linux is, weet ik niet).
Als Linux hem al direct als netwerkkaart herkent (cool!) dan is het toch alleen maar een kwestie van IntShrUI.exe starten en verbinden?
en
Dan is het natuurlijk wel zo dat je de juiste software nodig hebt om je PC met je telefoon te laten praten (ActiveSync in het t geval van Windows, op OS X gebruik ik Eltima SyncMate. Welke progje er voor Linux is, weet ik niet).
Als Linux hem al direct als netwerkkaart herkent (cool!) dan is het toch alleen maar een kwestie van IntShrUI.exe starten en verbinden?
Als eerst een verbinding maken met een wifi punt. Onder windows moet je je phone aansluiten als usb device zonder sync mogelijkheden. Hierna moet t gewoon mogelijk zijn om online te gaan.
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Que?Keypunchie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:06:
In de standaard internetsharing (Windows\IntShrUI.exe) heb je twee simpele keuzes:
en
Het probleem bij Network Sharing is dat ik enkel kan kiezen tussen PC connection en dan dus USB en dan Network Connection alelen mijn betaalde connecties. Ik zie geen wifi unit. Jullie wel?
Dan krijg je toch gewoon een "dom" USB stickje?Praetextatus schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:24:
Als eerst een verbinding maken met een wifi punt. Onder windows moet je je phone aansluiten als usb device zonder sync mogelijkheden. Hierna moet t gewoon mogelijk zijn om online te gaan.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
In de nieuwe Rom van HTC TD zit een optie gedeeld internet.
Als je dan je telefoon aansluit op je laptop kun je (via activesync) internetten via je telefoon.
Heb dat hier ook eens getest en dat ging best goed en snel.
Hmm dat is wel natuurlijk het 3G netwerk.
Misschien heb je hier iets aan.
Als je dan je telefoon aansluit op je laptop kun je (via activesync) internetten via je telefoon.
Heb dat hier ook eens getest en dat ging best goed en snel.
Hmm dat is wel natuurlijk het 3G netwerk.
Misschien heb je hier iets aan.
[ Voor 25% gewijzigd door Frostbite op 24-04-2009 10:45 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Wat ik denk is dat de TS zijn mobiel wil gebruiken als WiFi netwerkkaart.
Dit kan volgens mij met de tool WMWifiRouter, dit is helaas niet gratis meer, maar je kan het met de probeerversie altijd even proberen. Meen me te herinneren dat er ook een WiFi to USB optie in zit.
Dit kan volgens mij met de tool WMWifiRouter, dit is helaas niet gratis meer, maar je kan het met de probeerversie altijd even proberen. Meen me te herinneren dat er ook een WiFi to USB optie in zit.
Zowel Wifi-to-USB als USB-to-Wifi ... en k heb het vermoeden dat de laatste de optie is die de TS wil gebruiken. Het werkt hier overigens wel gewoon prima hoor!tha_bulldog schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:00:
Wat ik denk is dat de TS zijn mobiel wil gebruiken als WiFi netwerkkaart.
Wanna play?
Ik wil inderdaad mijn Telefoon als wifi module gebruiken en niet mijn 3G, want dat kost me klauwen vol geld. Ik zal het eens proberen met activesync. De build-in Internet Sharing geeft mij enkel de optie mijn betaalde verbindingen te delen. WMWifirouter doet voor zover ik weet ook niet wat ik zoek. Ik zal het programma nog eens proberen.
Weet iemand ook hoe het op linux zou moeten? Aangezien hij al wel een 2e netwerkkaart aangeeft.
Weet iemand ook hoe het op linux zou moeten? Aangezien hij al wel een 2e netwerkkaart aangeeft.
Pagina: 1