Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hawkagent
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11-2024
Hallo tweakers,

Ik ben van plan over 2 a 3 maanden een nieuwe telefoon te kopen, ik heb al beetje rondgezocht alvast, maar ik heb nog niet echt gevonden wat ik wil, er ontbreekt altijd iets wat ik graag in een telefoon wil.
Wat ik wil is tomtom-functie, een goeie camera van 5 MP of beter met flitser voor in t donker, een niet al te kleine scherm, maar moet ook niet al te dik zijn in formaat... :) weet iemand iets voor mij?

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-11 08:42
Dit soort topics zijn niet erg gewenst hier volgens mij, maar kijk eens naar de Samsung omnia/pixon.

Verwijderd

koop een iphone :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GSM's

Kijk eens wat een aanbod :) En zijn ook diverse sites waar je kan filteren op zulke criteria, begin daar eens :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:37
Sony Ericsson C905. Xenon flash, gps (sommigen zeggen alleen agps maar volgens mij is dat ook inc. gewone gps). De Sony Ericsson cybershot phones hebben me qua foto's altijd bekoord. Als de C905 er afgelopen september al was geweest, was ik wrs. niet voor een Nokia N96 gegaan :).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Mathieu_Hinder
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 17:17
Samsung Innov8? Heb ik, en ben er zeer tevreden over.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:22

MsG

Forumzwerver

Staar je niet blind op telefoons door alles < 5MP te filteren, aangezien er goede telefooncamera's zijn die minder dan 5MP hebben en ook wel slechte mét 5.

TomTom functie is niet zozeer een functie, maar meer een softwarepakket voor de GPS welke officieel gekocht wordt. Deze draait niet op de iPhone en ook op Android heb je nog geen navigatie, dat sluit al 2 OS-en uit.

Bedenk wel dat de Besturingsloze mediamobieltjes die niet zo heel veel kunnen zeer waarschijnlijk ook geen TomTom-achtig programma ondersteunen. Windows Mobile zou kunnen maar het schijnt dat de camera's daar bagger van zijn :). Misschien eens kijken naar wat symbian toestellen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

dbzfan

Nee.

Heeft een kut camera en geen flitser...

De pixon heeft GPS, een 8 mp camera, flitser. Tomtom kun je er niet op installeren, maar wel bijvoorbeeld Nav4all, waar je ook meer kunt navigeren :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
hawkagent, welkom op GoT :)

Helaas kunnen we je moeilijk helpen met dit soort beslissingen. Wij kunnen niet voor jou beslissen wat jij goed vindt. Je kunt in de Telecommunicatie-fora eens kijken naar de grote topics om te kijken welke telefoons er allemaal aan je eisen voldoen, en dan aan de hand van reviews en ervaringen je keuze maken. Dat is toch echt iets wat je zelf zal moeten doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.