Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wou graag mijn nokia bh-604 verbinden met mijn windows omdat ik de nokia bh-604 een geweldig headset vind . Vandaag naar mediamarkt gegaan en beetje rond gezocht . Vond ik de Sweex bleutooth 2.o , class 1 adapter usb voor 15 euro . Aan een medewerker daar gevraagd of het mogelijk was of ik hiermee mijn bleutooth headset kon gebruiken en hij zij van ja .

Thuis aangekomen software geïnstalleerd , mijn headset in pair stand gezet hij vind hem wel maar dat is alles dat druk ik op verbinden gaat ook alles goed en krijg ik dit .
http://img515.imageshack.us/img515/6995/bleu.jpg

Mooi maar mijn headset geeft niet aan dat die verbonden is met mijn computer weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hem nog aan je mobiel gekoppeld staan?
Want het kan zijn dat deze headset niet met 2 apparaten verbonden kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke laat mijn laatste reactie maar hij kan met 8 apparaten verbonden zijn staat op de nokia website.
Welke software gebruik je bij je adapter?
Een adapter kan 9 van de 10 keer (( deze ook )) met een stereo headset verbinden maar de software kan nog al eens dwarsliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb itv bleusoleil gedownload en nu doet de geluid het wel , ik kan kiezen tussen
Bluetooth headset en microfoon of
Geavanceerde Bluetooth-audio

Als ik de eerste kies dan hoor ik geluid en doet mijn mic het maar de probleem is dat de geluid echt super bagger is dan . Kies ik de tweede is de geluid goed maar mijn mic doet het niet :S ?

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan je waarschijnlijk niet anders.
Als je je mic en headset in bleusoleil selecteert dan gebruik je namelijk "bleutooth audio" wat bedoelt is voor gesprekken voeren. Maar dit alleen als je stick specs niet goed zijn. (( lees je hieronder nog wel van hoe en wat ))
En als je geavenceerde bleutooth audio doet dan gebruik je "A2DP bleutooth" wat bedoelt is voor muziek.
Dat gebeurt bij mij ook met mijn motorola HT-820.
Maar dat komt vanwege mijn bluetooth stick. (( lees je hieronder wat er met mijn stick mis is en misschien ook met de jouwe ))

Maarja ik heb een 2 vragen voor je voor ik het zeker kan weten. ((( het probleem bedoel ik dan ))

Mijn vragen dus: 1>> Gebruik je XP of Vista. Dit omdat je bij vista meer keuze hebt met de standaard bleutooth software dan met XP
2 >> Staat er bij je bleutooth stick specificaties dat die A2DP kan gebruiken, want als dat niet zo is dan kan die dat zoiezo wel 1 weg (( dus verzenden wel, vandaar dat je wel goed geluid kan krijgen )). Als dat er wel staat dan kan ie het 2 kanten op (( verzenden en ontvangen via A2DP )). Maaarrr dan is het vreemd dat ie het niet doet en moet ik effe verder zoeken voor je.

Hoop dat ik je hiermee al wat verder help.