Sinds een paar dagen kan ik niet meer online met m'n main. Deze heeft een linksys wifi kaartje, die weer verbind met de experia box van KPN.
Als ik de window probleem oplosser laat draaien, zegt hij dat hij de DNS niet kan pingen. Dit gebeurt als ik die op automatisch, 192.168.2.1 (de router) of op 194.151.228.18, de DNS van kpn zet. Ik heb nog niet veilige modus geprobeert, want mijn usb-tobo wil niet voor windows werken zodat ik met de pijltjestoetsen veilige modus kan kiezen.
Ik ga er zodadelijk een live cd'tje in gooien, om te kijken of het aan mijn windows installatie ligt.
Mijn xperia en de xbox360 kunnen wel op het draadloze netwerk zonder problemen. Dus het probleem ligt in ieder geval bij mijn pc.
Wat niet heeft geholpen:
Paar keer rebooten, router resetten enz.
De settings van de pc beneden overnemen, met een ander ip adres uiteraard.
Alles op auto zetten. (zo deed hij het voorheen wel)
ipconfig /flushdns
Ik weet geen raad meer, weet iemand hier een oplossing?
Als ik de window probleem oplosser laat draaien, zegt hij dat hij de DNS niet kan pingen. Dit gebeurt als ik die op automatisch, 192.168.2.1 (de router) of op 194.151.228.18, de DNS van kpn zet. Ik heb nog niet veilige modus geprobeert, want mijn usb-tobo wil niet voor windows werken zodat ik met de pijltjestoetsen veilige modus kan kiezen.
Ik ga er zodadelijk een live cd'tje in gooien, om te kijken of het aan mijn windows installatie ligt.
Mijn xperia en de xbox360 kunnen wel op het draadloze netwerk zonder problemen. Dus het probleem ligt in ieder geval bij mijn pc.
Wat niet heeft geholpen:
Paar keer rebooten, router resetten enz.
De settings van de pc beneden overnemen, met een ander ip adres uiteraard.
Alles op auto zetten. (zo deed hij het voorheen wel)
ipconfig /flushdns
Ik weet geen raad meer, weet iemand hier een oplossing?
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex